Slut på ledigheten

Nu är det över med de lata dagarna och jobbet sparkar igång imorgon igen. Pengar är ett måste för oss alla. Vi bryr oss så mycket om pengar att vi tycker att det är viktigare än miljön och människor.
Jag ska köpa en lägenhet och komma bort från det här fula ghettot.
Jag gillar inte ens att ha folk hemma hos mig. Jag har ingen tv och inga fina möbler, jag har gett upp här.

Chris Rea kan verkligen sjunga märker jag nu.

Igår träffade jag kompisar för första gången på länge. Kvällen ute på krogen var väldigt medelmåttig men jag trivdes som fisken i vattnet.

Snart är det dags för ett bad här i ensamheten. Jag ska tvåla in mig själv och lyssna på ballader och vara kvinnlig. Men först ska jag runka kuken.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits