Lasse Lucidor - LL

Igår drack jag alkohol så fort och mycket att jag har skavsår i gommen, men som vanligt är det värt det för det är inte mycket här i livet som är roligt, men att supa är fakiskt roligt. Det är därför alkoholister dör så tidigt. För vi får alla samma mått av kul som vi ska uppfylla innan vi dör. Och alkisar fyller det måttet proffsigare och snabbare än oss dumma och idiotiska arbetarfittnyllen. Vi dör efter 10 år på långvården när vi är 95 bast och spenderat nästan halva livet ledbrutna och dregglandes.

Den första halvan av livet minns vi att vi jobbade på. Hederlig jävla övertid och skattebetalning. man skaffar sig en äcklig jävla unge som vill köpa svindyra plastleksaker som ändå slängs ner på golvet så att den spräcks... och då måste man köpa en ny likadan.

Man har skaffat sig en fru som var snäll till en början men som med tiden brydde sig mer om barnen och att bli tjock än om dig. När du då en gång i veckan vill smyga på i sängkammaren så har kärringen huvudvärk och vill att du ska "förstå att hon inte har det så lätt".

Nä sup dig död istället och låt dig inte luras.

Kommentarer:
Postat av: knäckebyhultshoran

S. När man ringer till dig så svara en Sofie hela tiden. Jag är nästan helt övertygad att det inte är din flickvän så du har kanske bytt nr utan att säga det till mig. Misstag eller ren illvilja?

2006-04-23 @ 16:20:15
Postat av: A-team GBG

När du lägger upp det på det viset så kan ja faktiskt hålla med......... Fan vad allt suger

2006-04-23 @ 21:59:04
Postat av: Osund

Min "bitterhetsmätare" som jag höll i handen började tjuta nåt så infernaliskt tills handtaget p.g.a. vibrationerna gick av så att den föll i golvet och spräcktes så nu måste jag köpa en ny likadan.
Jag tycker förövrigt inte att du ska supa ihjäl dig Stefan. Sedan jag slutade dricka (nästan tre år sedan nu) så har jag blivit piggare och allmänt fräschare plus att jag har mer pengar.
SPOLA KRÖKEN!

2006-04-24 @ 03:26:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits