Proof

Proof från d12 blev ihjälskjuten i Detroit häromdagen. Det var en tråkig nyhet.

Men jag har en bra nyhet också: jag har verkligen flyttat nu.
Nu är jag på jakt efter en soffa, och jag hittade en idag. 8000:- är priset. jag ska ligga och våndas inatt och fundera på om jag ska köpa skiten. Tycker ni gott folk att jag ska köpa en soffa för så mycket pengar?

OM jag köper en soffa för 8000 så måste jag införa nya regler i mitt annars anarkistiska hem. Jag ska likt Martin Luther publicera de nya reglerna för allmänheten. Det är första och sista gången jag ska jämföra min soffa (som jag inte köpt än) med protenstantismen.

Nutte får INTE röka inomhus,
Osund får INTE dricka rödtjut varje dag i min soffa,
Cassel får INTE låta bli att duscha i 3 månader för att sen komma hem till mig och min soffa,
Marra Röf får INTE sitta och klippa sönder små plastbitar i ännu mindre små plastbitar i min soffa, Lindberg får INTE komma och smöra ner min soffa,
Th får INTE kasta sönder mina andra saker i min soffa så min soffa går sönder,
Nyström får INTE sitta bekvämt i min soffa,
Clas får INTE kladda med sina popcornfingrar i min soffa.

Fler regler kommer publiceras på min andra hemliga och osynliga blogg.


Kommentarer:
Postat av: TH

Vad är det för soffa då? Posta en länk till soffan tack. Har soffan ingen sida på Internet där man kan titta på den så är det en dålig soffa och du bör inte köpa den.

2006-04-13 @ 21:24:37
Postat av: Mattias J

Pust! jag verkar klarat mig helt! och ser därmed framemot att göra precis vad fan jag vill i din soffa

Postat av: Osund

Jag och Nutte kommer INTE att komma och hälsa på i "Gnällets Näste".

2006-04-14 @ 13:29:34
Postat av: Anonym

Du låter nästan lika hård som din chef

2006-04-14 @ 19:51:57
Postat av: Nutt Dogg

"Sterre C`s playahating muthafuckin' crib"

2006-04-15 @ 13:00:37
Postat av: Ahlen

tjaba, köp den så är det bara knulla brudar ddddddddduuuuuuuuu vvvvvvvveeeeeeettttttt i den.
Puss- 11 dagar kvar till emigration

2006-04-16 @ 19:29:50
Postat av: Starina

Hmmm väldigt många kreativa saker man kan göra i en soffa...

2006-04-16 @ 22:53:59
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Jortan

Kostar den 8000:-!! 8000 är ju inget primtal, precis som 27 går det att del med andra tal än sig själv och 1.

2006-04-17 @ 10:35:22
Postat av: bi-a-tchen

Tycker det verkar som om du köper en väldigt tråkig soffa. Glöm inte att du är dömd till singel livet ut..En soffa måste då tåla sliskiga pizzastänk, spermastänk och en hel del alkoholstänk. Bad choice.

2006-04-17 @ 11:08:06
Postat av: TH

Marra, det viktiga i mitt inlägg för länge sedan där jag påstod att 27 var ett primnummer var inte att jag påstod att 27 var ett primnummer utan att ni inte skulle göra en bakgrundscheck över mina belägg.

Men ok, låt mig omformulera mig. "Nästa år fyller vi en produkt av primnummer". 3*9=3*3*3=27

2006-04-17 @ 13:37:24
Postat av: Johanna

8000 är en del pengar, men inte så överdrivet mycket för en soffa. Men om folk inte ens får vara i närheten av soffan så verkar det ju rätt meningslöst att införskaffa någon :P

2006-04-17 @ 13:41:01
Postat av: TH

Min crapsoffa kostade 10500:- och den drack du vin i för 2 helger sedan Stefan. Jag kommer att kräva detsamma av din soffa.

2006-04-17 @ 14:01:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits