Rigor mortis

Mmm så var det söndag igen. Det är det väldigt ofta.
Jag hade födelsdagsfest igår och bjöd hem en massa folk  (killar) till mig. Jag sa att dom inte behövde vara rädda om mitt möblemang eller om lägenheten iom att jag ändå ska flytta snart.
Th trodde nog att jag menade att det var fritt fram att svina gränslöst. Han krossade vinflaskor på golvet och slängde ölburkar i väggarna, det röktes inomhus och det spilldes på mitt golv. Jag blev helt till mig i allt svineri och pissade kanske lite på mitt eget köksgolv.

Men nu som sagt är det söndag igen och jag står i valet och kvalet inför morgondagen... karens eller multigt rens....

Kommentarer:
Postat av: knäckebyhultshoran

Det måste väl ändå kännas skönt att du kan bidra med eget svineri i din lägenhet. Har du tänkt att städa upp eller ska du stå och laga mat i ditt eget kiss månaden ut? Jag slår vad om ett öre att du inte har stått ut längre och redan städat upp..du är sådan pussy...

2006-04-02 @ 20:26:11
Postat av: Osund

"Cleant" gjort.

2006-04-02 @ 20:27:39
Postat av: TH

Du glömde nämna blomman som jag försiktigt kastade in i elementet.

2006-04-02 @ 20:59:36
Postat av: A-team GBG

Låter som en lyckad fest

2006-04-02 @ 21:29:11
Postat av: Nutte

Vad "synd" att jag stannade hemma igår.

Karens är alltid att föredra framför multigt rens. Verkar ju dock i ditt fall som om det blir svårt att undvika multigt rens genom att stanna hemma, multigt rens kommer att prägla din morgondag oavsett om det blir i jobbet eller i lägenheten.
Lycka till med det.

2006-04-03 @ 00:37:50
Postat av: Björn

du glömde att berätta om hur du blev utslängd från krogen... folket behöver veta!

2006-04-03 @ 09:29:07
Postat av: Johanna

Fi faen...utslängd från krogen?!? Vad gjorde du då da! hehe

2006-04-03 @ 14:24:09
Postat av: Jortan

Láter som att allt här förändras i sverige sedan jag ákte. Ormingegrabbar som svinar. Har aldrig hört pá maken.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits