Spider Loc

Om jag byter attityd från bitter, otacksam och deppig till bitter, otacksam och inte lika deppig från och med nu så kan det bero på att jag flyttar idag och imorgon. Just det motherfuckers, jag ska äntligen lämna det här skabbiga ghettot för globenområdet. Mina kompisar är riktiga svin och as så jag antar att jag inte kommer få någon flytthjälp heller. Men OM någon skulle kunna tänka sig att sluta räkna sina pengar eller supa sig full, och för en gångs skull hjälpa en annan människa, så är det bara att höra av sig på min mobil. fittnyllen.


över och ut.

Kommentarer:
Postat av: Jortan

Typiskt Sterre att anklaga folk, när han vill ha nágot. Om jag hade fátt en krona varje gáng sterre sagt:"fan vad snál du är, bjud pá en cigg ditt fittnylle". Hade jag varit billionär vid det här laget.

2006-04-07 @ 18:38:23
Postat av: TH

Jag hade tänkt att erbjuda dig min hjälp men med din otaksamma attityd så ska jag nog stanna hemma och räkna mina pengar istället. Det kommer att ta minst hela dagen, kanske hela helgen om inte längre.

2006-04-07 @ 21:02:23
Postat av: TH

Jag tänkte komma förbi imorn med några flaskor vin och sätta mig och se på när du flyttar möbler och bär in kartonger i din lägenhet. Jag lovar att inte svina lika mycket som förra helgen.

2006-04-08 @ 00:41:48
Postat av: Jortan

Sá här gick inflyttningen till: TT bar in en kartong gick sedan direkt till kylskápet tog en bira, installerade sterres dator, och satte sig framför den. Cassel ljög och sa att hans syrra skulle gifta sig, dök upp endá, gick dock direkt och invigde WC´n. Nutte var där klagade och hela tiden pá Cassel och TT för att de inte hjälpte till. Han rökte även 1 eller 2 cigg mellan varje flyttlass. TH kom trots hot om utebliven närvaro. Han inspekterade lägenheten och konstaterade följande: Den ligger inte pá söder. När detta inlägg skrivs är Osund redan full. Och nirre sitter bekämast av alla.

Postat av: Cissi B

Jag tror jag har listat ut vad ditt problem är. Du är olyckligt kär. Har jag rätt?

2006-04-09 @ 00:15:14
Postat av: A-team GBG

Hoppas på inbjudan till inflyttningsfesten!!!

2006-04-09 @ 21:12:54
Postat av: Johanna

Så det blev inflyttning redan nu, vad skoj! Hoppas allt gick bra.

2006-04-10 @ 10:18:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits