due stagioni

Är det nåt jag går och släpar på nuförtiden så är det skrivkramp. Jag finner ingen inspiration eller motivation till att skriva vart jag än vänder mig. Är det kanske så att jag vuxit ifrån min fantasi eller är det så att min fantasi har flytt det sjunkande skeppet till nåt ställe där den är mer behövd? Eller är det helt enkelt bara en fas jag går igenom? Ge mig djupa filosofiska svar på denna fråga or die.

Sveriges starkaste årstid hösten har kommit tillbaks igen. Sist sommaren gav upp för hösten var år 2002, sen dess har bara höst och vinter bytt av varandra, förutom nu denna sommar. men har jag saknat hösten? -Nix! Ser jag fram emot att det ska bli höst? -Nix!
De enda som gillar hösten är företagare, chefer och kanske nån enstaka naiv och kär jävla idiot. Vettigt folk vill ha sommaren tillbaks.


Kommentarer:
Postat av: TH

Men utan höst och vinter så kan vi ju inte ha en vår och sommar. Tänk positivt.

2006-08-25 @ 14:31:16
Postat av: B

TH längtar så mkt till hösten att han redan bokat in ett flyg till Bahamas September-April.

2006-08-26 @ 11:24:43
Postat av: Jortan

Är det den svenska avundsjukan som visar sitt fula tryne???

2006-08-26 @ 12:20:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits