Jinx antagligen

Min far är en bra man. Han kan rappa, han kan betala en bil som brutits upp under min vård utan att vilja ha betalt av mig, han gör dundrande mumsig oxfilé samt att han kanske kan fixa EN TILL lägenhet till mig.
EN TILL!! Hajja vad östermalm det är att ha 2 lägenheter i sthlm.
Kanske bara. Och vi vet ju alla vad kanske betyder i Stefans värld ..... kanske betyder Nej!
Men man kan ju alltid hoppas trots att guds polare ödet inte är min polare.

Snälla gud fräls mig!
och skona mig från den brinnande evighet
där satan dväljs -Nej!
det vill jag byta mot din gudomliga helighet
visa mig barmhärtighet
och se till att jag får lägenhet nummer två
men om du visar mig svek och stjärtighet
lovar jag att supa och runka och bli en dummer då




Kommentarer:
Postat av: TH

Den här gången hoppas jag att det är på söder som du flyttar. Så kan du åka stadsjeep fram och tillbaka mellan den och din andra lägenhet vid globen.

2006-08-29 @ 16:56:16
Postat av: Stefans far

Hej min son!
Korkad som du är tvekar jag på att du verkligen e släkt med mig, men med din tunnhårighet kan du väl inte vara nåt annat än min avkomma.
Du har nog missförstått ett och annat... det finns inget som e gratis i denna värld. tro mig, bilen ska du betala. lägenheten vi "kanske" snackar om är en etta utan dusch i haninge.


Hälsningar

far

2006-08-29 @ 17:05:39
Postat av: Lucidor

Tjo, vad roligt. Nils Poppe-roligt.

2006-08-29 @ 20:05:51
Postat av: Johanna

Men orka flytta en gång till! Packa, släpa, bära...hua!

2006-08-30 @ 11:25:10
Postat av: Vickan

Har fått skivan nu (glömde den i Sthlm så jag fick den skickad till mej). Och den är JÄTTEBRA, särskilt nr.1 och nr.8. Nr 8 är en typisk rörlighetslåt (alltså taktmässigt) - tack tack tack!

2006-08-30 @ 16:05:00
Postat av: Norne

kanske i stefans värld = nej, så jäkla klockrent ;)

2006-08-31 @ 16:31:06
Postat av: TH

Jag tror att Stefan kanske kommer att bli rik och få fitta regnandes över honom.

2006-08-31 @ 21:17:15
Postat av: S_Norberg

http://www.blocket.se/vi/9194624.htm?ca=11_s

kolla in annonsen !!

2006-08-31 @ 22:57:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits