Sköna måndag

Snoozandes och dåsandes har dagen börjat. Stressen har fått kuk i röven och det är mycket ovanligt på måndagar i Sterre Cs liv.
Helgen på Öland har varit mer som ett gladiatorspel än ett spa så det är förklarligt att man är sliten. På fredagen firade jag, Lindberg och Harald att det var helg med rosévin direkt ur tetran och en massa öl i sängen. Sen när Harald däckade så tog vi några sviniga bilder på honom innan vi bar in han i hans rum.

Nu ska jag snart till ica globen och handla lite. Egentligen borde jag åka till ica Monrovia för det är tydligen billigare att göra det, flygbiljetten inkluderat.
jag ser fram emot den friska luften utomhus, och vem vet, jag kanske hittar någon att mobba på vägen :)

dat black nigga Sterre C

Kommentarer:
Postat av: Osund

Välkommen hem! Skönt att höra att inte ni heller har betett er.

2006-08-21 @ 23:33:42
Postat av: timmie

inte visste ja att stress kan få kuk i röven;)

2006-08-22 @ 18:58:51
Postat av: TH

Undrar om ikea-reklamen som nu dök upp på din blogg, med texten "kom in i garderoben" har någonting med din kommentar om "kuk i röven" att göra?

2006-08-23 @ 15:13:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits