Hemtentan är inlämnad

Hej vänner och släkt.
Idag har jag lämnat in en medioker hemtenta och kan pusta ut i en kvart innan det är dags att plugga inför nästa tenta som går av stapeln på onsdag. Jag ligger risigt till då min hjärna inte kan bearbeta så mycket information på en gång.
Det är därför min bland annat därför bloggen blir så sporadiskt uppdaterad. Häromdagen hade jag hemtenta-panik och ångest för att jag inte fick något gjort så jag startade raskt datorn och laddade hem Snoop och Akons skivor och lyssnade på dem. Snoops skiva var bättre än hans förra men den suger ändå jävligt mycket. Akons skiva har några bra spår. 

Jag undrar vad min nya vän Alex Schulman lyssnar på för musik? Jag tror att han lyssnar en del på asshunter och ibland när han vill vara crazy och retro så kanske han slänger på E-Type lite sådär nonchalant och chockar festen med sin galna spontanitet.  
Jag tror att Alex Schulman är en riktig partyprins. Jag hoppas att jag någon gång kan få följa med honom på fest nere på stureplan. Han kanske skulle kunna presentera mig för eliten som t.ex hon som vann popstars för några år sen eller Robinson-Robban.
Jag hoppas att Alex Schulman inte knarkar för det har jag hört att vissa gör nere på stureplan, och det är just på stureplan som Alex Schulman florerar. Det är ingen hemlighet att det just stureplan som är Alex Schulmans favvoställe, det kan man till och med läsa på hans alldeles egna hemsida
www.stureplan.se

Jag tror inte att han knarkar lyxknark för då ska tydligen näsborrarna bli större och Alex näsborrar är inte så stora. Men jag är orolig att han knarkar morötter med tanke på hans övre tandrad. Men jag har lärt mig att skönhet kommer innifrån och Alex Schulmans inre är underbart vackert. Det tycker både jag som är hans nya vän och hans intelligenta flickvän som säkert nästan är hans alldeles egna.


Kommentarer:
Postat av: TH

Misströsta inte, vi befinner oss alla i tentapaniken. Jag har tenta nu på onsdag samt torsdag. Det är verkligen så fantastiskt snällt av schemaläggarna på skolan att lägga tentor direkt efter varandra. Nu måste man ju kanske dricka några öl färre i helgen. Typiskt.

2006-12-08 @ 16:48:07
Postat av: Josefine

Jag kommer nog skriva på min tenta dygnet runt fram tills på måndag. Men självklart ska jag festa till det lite mellan varven. Jag, datorn och en flaska vin. Underbart.... (förmodligen bäst att kolla igenom tentan imorrn så den inte blivit alltför påverkad av alkoholen). Trevlig helg Skärmarbrinkare och glöm inte att njuta av din kvarts pusta ut-paus mellan tentorna.

2006-12-08 @ 18:56:08
Postat av: Johanna

Lycka till med tentorna! Jag börjar misstänka att stureplan.se är din favoritsida, du är säkert där flera ggr om dagen för att kolla på alla vimmelbilder och avundas alla lyckade människor. Fast nu när du och Alex är så tjenis så kommer du väl snart figurera där du med ;)

2006-12-09 @ 10:46:49
Postat av: cassel

du verkar veta mycket om herr schulman, och om jag känner dig rätt så har du använt dig av de mest optimala av bevis, nämligen....

2006-12-10 @ 21:13:57
Postat av: Sterre C

....fördomar.

2006-12-10 @ 21:30:39
Postat av: Koziel

akon...Akon...AKon..AKOn....AKON!!!!

Hur faaaaaan kan du! Vidkun Quisling, vet du vem det var? För fan... ladda hem Jedi Mind Tricks "Kuba Kahn" och fort, annars kan det lika gärna vara Backstreet Boys....

Suck, har får man för att du inte fått ngn lägenhet på Söder....

2006-12-11 @ 06:55:02
Postat av: a.s

ett mycket tänkvärt inlägg. dock kanske det sa mer om dig än om schulman...

2006-12-11 @ 15:16:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits