Julen är här, glädjen är stor

Så nu äntligen är det julafton. De senaste dagarna har min längtan närtintill varit olidligt så jag har varit tvungen att umgås med mina kompisar så mycket som möjligt, och det är ju inte speciellt bra.

Häromdagen så gick jag och julshoppade på stan med en sexuellt frustrerad kompis som spanade på tjejer med en hopplös åtrå. Han berättade att han gärna hade byggt en egen tjej, eller alternativt kidnappa 10 flickspädbarn och stänga in dom i ett rum med strikt diet och stairmaster för att 18 år senare komma tillbaks och låsa upp rummet. Sen skulle han behålla de 3 tightaste tjejerna och slänga de resterande 7.

Igår hade jag förfest här hemma och det slutade med att folk drack snoppdoppad öl och blandade misosoppa med persikolikör som grogg och drack det för pengar.
Men det är inte bara djupt störda filosofier, homofiliska synder och våldsamma spritintag som jag har bevittnat i väntan på jesubarnets födelse. Jag har också upplevt kärlek, respekt och välgörenhet som mer än väl passar in i juletidens mysiga anda.
Kärlek - mina kompisar träffade tjejer på krogen
Respekt - jag kunde hålla mig för skratt
Välgörenhet - dom ställde upp för de fula tjejerna.


Pojken med kidnapparplanerna var en av dom som skaffade ragg men tyvärr så blev han inte av med sin sexuella frustration.  han följde med tjejen hem i en taxi som han lät henne betala, sen däckade han fort i hennes säng. På morgonen tiggde han åt sig värktabletter av den stackars tjejen innan han åkte hem och tog på sig själv.


Kommentarer:
Postat av: erika

Ha ha.Väntar med spänning på din första bok. God Jul från Bålsta!

2006-12-24 @ 12:16:50
Postat av: Jortan

Jag skulle vilja vet vem det var som drack misossoppan blandad med persikolikör, för pengar.

God jul

2006-12-24 @ 13:48:17
Postat av: Carina

Varför fick inte jag komma? Låter ju som en toppenfest *asg* God Jul

Postat av: hillevi

hahah! god jul! hoppas du överlevde allt det trevliga... o att du laddar inför seminarierna. nu rä ajg hemma o småland o över på småländskan. de går fint! =)

2006-12-25 @ 11:14:23
Postat av: pojken med kidnappningsplaner

Om arton år kommer blommorna slå ut i sin fulla prakt...nu gäller det att inte talla i förtid bara.

2006-12-25 @ 18:38:42
Postat av: TH

Hehe, fan vad skoj att grabbarna blev foralskade i lite pinglor pa krogen, det va pa tiden. Det ar dom fortjanta av.

kan for ovrigt namna att jag kom hem klockan 7 pa morgonen idag efter att ha hangt pa "den glade viking" och supit med danskor och allt vad fan det var¿

Hej da fittnyllen

2006-12-26 @ 17:41:42
Postat av: b

säkert TH! dansktalande pinglor e det bästa

2006-12-26 @ 22:36:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits