budgivning så multig

Gissa om jag vann budgivningen på lägenheten idag?  


Nej just det, det gjorde jag INTE.
Lika förvånande som när Peter Jöback kom ut med att han var bög. Så nu får jag fortsätta mitt sökande efter en svindyr liten nål i en höstack. Kommer det gå bra?
Valfritt svar på 3 bokstäver: [ _ _ _ ]

Jag kommer ihåg när man var liten och vissa hade kompislistor. Man betygsatte sina vänner och graderade dom efter hur bra man tyckte att dom var. Med tiden så kunde listan ändras och folk kunde bytas eller falla bort eller kanske klättra mot toppen, allt efter hur mycket man tyckte att dom var värda.
Jag ska anamma det gamla systemet igen och lista mina kompisar. Man börjar med de 3 bästa och sen räknar man nedåt hela långa vägen ner till Th.
Bäst att jag sätter igång genast.

Hi hi hi


Kommentarer:
Postat av: TH

Woho, jag är med på stefans kompislista.

2006-02-27 @ 21:45:16
Postat av: Osund

Hahaha du är så fyndig Stefan!!!

Ordet på tre bokstäver tror jag är "KUK".

Postat av: Jortan

VA!!! är Peter Jöback bög??? Ordet pá tre bokstäver vágrätt tror jag är "Röf". Kompislista? Vad är det för lyxproblem jag hade inga kompisar.

2006-03-01 @ 13:24:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits