Det är tungt att gå upp tidigt

Omjag fick välja själv så skulle jag vakna a mig själv och inte till ljudet av min diaboliska mobil. Men eftersom att livet är till för att gå igenom med största möjliga missnöje så är det mobilklockan som väcker mig varje morgon.

På Tv visas Marie Serenholts nya video. Marie som förut var med i A-teens och slaktade ABBA låtar i tuggummitappning har nu sadlat om och sjunger "egna" tuggummilåtar med en buttplug för att ge ett så stelt intryck som möjligt. Jag förvånas föga när jag konstaterar att hon trycker hakan mot bröstet och tittar upp lite falskt oskyldigt genom det nyblonderade håret och försöker se söt ut. Denna pose gör hon hela tiden. Jag hoppas att Maries karriär blir lika lång som min penis och att hon imorgon tagit sitt förnuft till fånga och inser att sång inte är hennes starka sida.

Nu kommer svårmodiga P.O.D på tv så jag har inget annat val än att stänga av fort som fan och försöka hindra kväljningarna.

Kommentarer:
Postat av: Jortan

Mmmm, jag gillar din bitra sida den speglar liksom din personlighet bäst.Men att hoppa pá A-teens där gár du vill över gränsen....vänta nej dá gár du inte över gränsen, dá är allt som det ska vara.

2006-02-10 @ 13:12:51
Postat av: Osund

Hans bittra sida?? Vilka är Lucidors andra sidor?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits