Haglande fördomar -då kör vi

En tidning på Jylland i Danmark publicerar tecknade bilder på muslimernas förebild Muhammed med en bomb i turbanen. Islams prioriteringar är:
 
1. Gud
2. Tråk
3. Bråk


Humor kommer först på prioritering 1021 och består mest av skämt om getter. Självdistans har kvalat för att komma in på listan men har de senaste ettusentrehundra-åren förlorat mot viktigare prioriteringar som: Skägg och Cigaretter.

På grund av detta så har vissa grupper helt enkelt eldat ned danska byggnader och brännt den danska flaggan samt kastat brandbomber och skjutit mot danskar. Tydligen så ser man på teckningar på andra sätt nere i mellanöstern.
Men varför är dom arga på landet Danmark och inte på tidningen Jyllandsposten?
Och varför är dom arga på Sverige och Norge?
Och varför kan dom inte bara respektera att ALLA inte tycker att Muhammed är det bästa som finns?
.
Det här gör mig orolig. För jag vet att jag ritade mycket när jag var liten. Tänk om jag har färglagt en fågel med fel färger och på så sätt sårat och kränkt ornitologer i Ryssland!!?
Eller tänk om jag ritat ett hus med jättekonstiga vinklar och på så sätt hånat arkitekter i Canada!?

Nä nu ska jag fira min oinskränkta rätt att hämnas på spanjorer som ritar Pippi Långstrump på fel sätt genom att bränna den portugisiska ambassaden.

Gonatt terrorister.

Kommentarer:
Postat av: Osund

"Nä nu ska jag fira min oinskränkta rätt att hämnas på spanjorer som ritar Pippi Långstrump på fel sätt genom att bränna den portugisiska ambassaden."

Eres toltalmente jättebueno ibland hombre!! Så jäkla kul!

2006-02-06 @ 22:00:41
Postat av: Jortan

Du tràffar likson huvudet pà spiken hela tiden.

2006-02-07 @ 11:00:43
Postat av: Jortan

Du tràffar likson huvudet pà spiken hela tiden.

2006-02-07 @ 11:00:44
Postat av: TH

Det stavas Kanada.

2006-02-07 @ 13:29:21
Postat av: Jortan

TH: Ibland kan man bara älska dig.

2006-02-07 @ 14:39:56
Postat av: Maria

Du är bäst.

2006-02-07 @ 19:40:38
Postat av: cassel

fantastiskt kul skrivet, precis vad jag behovde efter den elakartade magsjukan som hallt mig dackad i 3 dygn

2006-02-08 @ 22:05:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits