Nästan alla hjärtans dag

Hur kommer det sig att jag alltid är så trött? Det är ett mysterium.

Nåt som inte är ett mysterium är att alkohol förstör träning. Det är ingen tvekan om det.
I Lördags blev jag bjuden på middag hem till min kompis Lars vars flickvän Andrea skulle fylla år. Vi åt och drack en massa gott och lars såg till att mitt glad ständigt var fullt av rödvin eller whiskey. Promenaden på ett par hundra meter tog nästan en halvtimme hem och sen vaknade jag 5 timmar efter hemkomsten på hallgolvet med jackan på. Träningen på söndagen hoppade jag över men jag kompenserade med frossa och att nästan spy. Måndagen firade jag med att jobba ( övertid såklart) och mådde kasst och skippade att träna. Idag tränade jag en sväng och var assvag.

Det är konstigt att dom fundamentalistiska muslimerna fortfarande bråkar och ska straffa västerlänningar. Kan dom inte låta Muhammed och gud straffa oss istället? ... eller dom kanske inte tror på dom tillräckligt mycket...





Kommentarer:
Postat av: TH

Äsch, låt dom bråka. Det skingrar deras tankar från förtryck av västvärlen samt deras egna regimstyrda länder.

2006-02-14 @ 21:01:23
Postat av: Jortan

Skönt att höra att du kört en vitt helg, det glädjer mig.

2006-02-15 @ 18:34:49
Postat av: Knäckebyhulthoran...

Så du kunde inte hålla dig längre;)??
Jag funderar om jag ska hålla mig en helg till eller om jag är sugen på ett vinrace..:)

2006-02-16 @ 08:35:44
Postat av: Osund

Träning=töntigt Vin=mums


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits