t ( Urin)

Ett samtal hört i Irak:

Mohammed: -Hej, jag är sunnimuslim och jag hatar shiamuslimer!
Muhammed: -Hej, jag är shiamuslim och jag hatar sunnimuslimer!
Mohammed: - Istället för att försöka lösa detta kan vi väl bomba och skrika?
Muhammed: - Ja, jag älskar att spränga saker!

Och resten av världen undrar om det är en häxdoktor som sitter och sprider psykofarmaka i mellanösterns luft och på så sätt får vissa folk att ta alla skitsaker på blodigt allvar. Om det är så så skulle jag vilja få tag på den häxdoktorn och köpa en skvätt psykofarmaka för eget bruk. Sen skulle jag ta flyget hem till Sverige och börja ta saker och ting på allvar.

Nu är det vinter-OS i Turin och Sverige har tagit guld i ökad molnighet och omotiverade krogköer. Det svenska damlandslaget tog som vanligt fördel av att vara utanför sveriges gränser och vann kappvresningen strax före engelskorna.
Nästa gren är backstoppning som går ut på att ha så dyr sprit i landet som möjligt, Sverige ligger mycket bra till i den grenen.

Fredag, Lördag och Söndag ledig! Jag ska testa att ha ett liv. Lycka till mig.

Kommentarer:
Postat av: Osund

Men betänk att det alltid, vad det än gäller, är dårarna som skriker högst som hörs mest. Jag tror nog att en hel del människor även i mellanöstern skakar på huvudet åt vansinnet.

Titeln och OS referatet är ju briljant din gamle bittra och självömkande jävel!

Postat av: Lucidor

Jag skrev "vissa folk" och inte "varenda en". Många där är säkert lika knäckta som mig på galenskapen.

2006-02-24 @ 07:52:13
Postat av: Osund

Nej, nu kommer namnet "Lucidor" för evigt att likställas med "Hitler" i min värld.

Näää jag vet att du inte är helt CP, det var väl jag som läste slarvigt.

2006-02-24 @ 14:08:44
URL: http://www.poeter.se/mathias

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits