Vintermorgon

1 kopp stark kaffe och en promenad från londonviadukten och hem till hooden hade jag tänkt att klara av innan frukost. Allt för att bränna det här förbannade fettet som man läger på sig när man fikar och lunchar ute varje dag på jobbet.
Jag får se till att klä mig varmt nu när vintern har kommit tillbaka med -8 grader enligt smhi.

i freestylen ska jag lyssna på min nya favoritartist Sticky Fingaz. Jag blandar honom med Devin, Hittman, the Who och Boy George.

Det här blir förövrigt min andra vita helg på raken. Jag kommer nog få skrumplever av ovanan. hade inte det varit typiskt min tur?

Beska jävla kaffe.... fred och kärlek mina vänner.

Kommentarer:
Postat av: Lucidor

Realmente lo hice. Caminé toda la manera que i dijo que caminaría antes de desayuno. Ahora su hora para dos redondos en entrenamiento de hoy. Y soy sobrio este fin de semana también. .... soy a veces no a menudo orgulloso de me paz y le amo a todos.

2006-02-04 @ 14:33:01
Postat av: Lucidor

Realmente lo hice. Caminé toda la manera que i dijo que caminaría antes de desayuno. Ahora su hora para dos redondos en entrenamiento de hoy. Y soy sobrio este fin de semana también. .... soy a veces no a menudo orgulloso de me paz y le amo a todos.

2006-02-04 @ 14:35:11
Postat av: adriana

español??? naaaaaaaaaa!!!
muy bien! pero bastante ilogico!
gracias por firmar mi fotolog.


bye

Postat av: Lucidor

Jag översatte från engelska till svenska och tydligen blev det helt galet. Sheisse

2006-02-04 @ 19:47:05
Postat av: Lucidor

till spanska skulle det ju vara såklart....

jag = ett fittnylle

2006-02-04 @ 19:49:20
Postat av: Jortan

Trákigt att höra att det är vithelger som gäller hoppas det bara gäller snön pá marken. Jag har fortfarande inte fátt nágot svar angáende Galne-Gunnars reaktion pá Ahlens bondpermis.

2006-02-04 @ 20:13:46
Postat av: asian handjob

{links:20

Postat av: asian handjob

{links:20

Postat av: asian handjob

{links:20


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits