Kalonji

18:33 avgår bussen från korset mot slussen och den ska jag sitta på med sällskap av mina ex. sambos Clas och L tothamotherfuckin indberg.

Tillståndet för terroristen Ariel Sharon är "kritiskt men stabilt". Hur kan någonting vara kritiskt och stabilt på samma gång? Jag tycker att det är en aversion eller vad det heter.
Jag kom fram till att det hela är en intetsägande mening som säger rätt mycket.


"Det är storm ute men som tur är så är det vindstilla."

"Jag har tappat mina nycklar! Jag låser upp ytterdörren och går in och letar."

"Natten var kolsvart och ljus"

"Han är så deprimerad men som tur är så är han gladlynt."

"Stefan har träffat en tjej."


Kommentarer:
Postat av: Osund

Njaa, aversion är väl snarare när man inte gillar något. Exempel: Den dyngfulle Stefan hittade ingen förklaring till tjejernas aversion mot honom den kvällen.

Postat av: Nutte

Jepp, antinomi torde vara ordet som söks. Kontradiktion skulle också fungera.

2006-01-08 @ 13:21:29
Postat av: Jortan

Ok har nu startat min blögg. Jag har sjunkit sá lágt man kan komma och blivit en blögger.

2006-01-08 @ 18:56:57
URL: http://jortan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits