överkalikkks most wanted

Ännu en vecka har förflutit och tiden verkar inte vilja ta en paus eller ens sakta ner tempot lite. Tiden flyger iväg i samma rasande takt som alltid och innan man vet ordet av så är man nästan 26 på pappret men nästan 13 i sinnet.

Den enda vettiga kunskapen man har lärt sig hittills i livet är att livet suger om man inte har tur. Och vem fan har tur?

Men lycka är nåt man inte kan köpa. Lycka är ögonblick och stunder då livet överraskar med nåt spännande eller roligt mitt i den melankoliska vardagen. Jag var just med om ett sånt glädjerus nyss. Jag sitter och lyssnar på lite underjordsmusik på
www.jamma.se och återfann en gammal pärla som jag och Lasse på mitt gamla jobb hade mycket roligt åt.
Antigravitation - tittar ut genom fönstret .... norrlandsrap när den är som multigast. Först några prettoverser om ingenting av en rappare med lika mycket flow som en förstoppad staty, sen det underbara talande utrot. Lyssna själva.

Kommentarer:
Postat av: nutte

Grymt roligt!
Han tror verkligen att det han säger har någon slags innebörd.
Men varför envisas han med att referera till sig själv som rappare?
Och varför envisas han med att inte rimma?

2006-01-30 @ 01:46:56
Postat av: Johanna

Nu har jag lyssnat på låten :)

2006-01-31 @ 10:32:46
Postat av: Johanna

Håller tummarna!

2006-01-31 @ 10:33:25
Postat av: Osund

Nu tycker jag du är orättvis. Ok dom är väl inte tightast i världen haha men "Utanför staternas allians" med dragspelsbeatet var ju riktigt mysig :) Dom GÖR ju nåt iallafall. Kalix liksom... epatraktorer och skotrar...

2006-02-08 @ 17:48:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits