Bandy

Söndag igen... söndagkvällar är tamejsjutton värre än måndagmorgonar. En hel vecka med förpliktelser har man framför sig innan man än en gång gör sönder sig själv på helgen. Man gör sönder sig själv för att glömma och förtränga att det snart är dags för plikt och skattebetalning igen.

Om man dricker väldigt mycket och vaknar upp dagen efter utan att vara bakis, är man alkoholist då? Eller är man proffs?

har Th blivit uppäten av en koala i Australien? Har Cassel blivit bortgift till en exilnazi i argentina?
Båda två är hursomhelst läskiga lirare som inte berättar hur dom har det på andra sidan jordklotet.


Kommentarer:
Postat av: TH

Jag ska nog klippa mig idag. Kanske.

2006-07-03 @ 06:02:30
Postat av: Anonym

...sedär, TH ska kanske klippa sig... man blir ju genast nyfiken, lägg upp bilder ögonblickligen e du söt. Stefan har fin frisyr... testa nåt i den stilen.
Och stefan, vaknar du utan att vara bakis så är det nåt fel, jag antar att du druckit för lite sprit eller råkat få i dig vatten eller nåt annat läskigt och sånt e aldrig proffsigt. Själv är jag just nu vaktisalkis.

2006-07-03 @ 12:20:18
Postat av: Mattias J

ETT PROFFS ETT TVÄTTÄKTA PROFFS MAAAAAAAAN :D

2006-07-03 @ 22:57:08
Postat av: Jortan

"You drink water, I drink Bier"

Vi som var med glömmer aldrig.

2006-07-04 @ 17:53:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits