Helsingborg- Hamburg- Amsterdam

Nu sitter jag pa ett internetkafe i Amsterdam och tycker att livet trots allt ar en fest. Amsterdam ar overdrivet mysigt och trevligt. Vi kom fran en natt i Hamburg hit igar.
I Hamburg bodde vi pa Reeperbahn som ar den lagliga prostitutionen och porrens mecka. Vi spanade in slemmiga gubbar som gick in i bizarreaffaren och drack god tysk ol.
Har i Amsterdam ska vi snart ta en turistcruise runt i kanalerna och sitta langst bak i baten och skrika. Inatt rakade vi satta igang brandlarmet pa hotellet men det goooor inget.

Jag och Clas har varit osams om vem som har minst snopp. Jag havdar bestamt att det ar jag som har det men Clas ar envis. Clas ar valhangd som en elefant och jag ser ut som nagon som har en finne ovanfor pungen.

Det samsta med Amsterdam ar maten. Den ar dyr och smakar multigt. Inatt betalade jag 145 kr for nat som man kan likna vid en folkets kebab. Stefan sa blast av turk sa svettig och girig. Tidigare pa kvallen hade vi atit en argentisk kulinarisk kaftsmall bestaende av brant kott med 4 branda champinjoner. 150 spann kostade den forolampningen. Maklig snaltid.

Puss! 


Kommentarer:
Postat av: Johanna

Så du har redan kommit iväg. Skoj! Försök att inte elda upp något...eller vad ni nu gjorde, det kan bli dyrt! Och om du träffar ngn trevlig flicka som står lättklädd i ett skyltfönster om dagarna...använd kondom!!;)

2006-07-19 @ 17:24:20
Postat av: knäckebyhultshoran

Som vanligt har ni hittat till Amsterdams pärlor. Porr, skabbig kebab och läskiga lirare. Finns det några ljusglimtar på er resa? Vi, trogna bloggläsare vill gärna ha bilder också.

Postat av: Mattias J

JAAA instämmer, bilder! Sen gärna lite mer om reeperbahn och alla era upplevelser där!

2006-07-19 @ 23:42:49
URL: http://mattdawg.blogg.se/
Postat av: A-team GBG

låter som det är lika dyrt och lika dålig mat som i sthlm!!!!!!

2006-07-20 @ 01:32:12
Postat av: TH

Va i helvete, jag vill också! Stanna där.. jag har vägarna förbi den 3:e augusti då jag mellanlandar i Amserdam.

2006-07-20 @ 04:49:52
Postat av: Jortan

Är min beställning till Nutte införskaffad?

2006-07-20 @ 17:47:26
Postat av: Vera

Fy fan va dyr mat.... Hur dyr är då ölet? Eller ni kanske besöker mest caféer...? Ta det lugnt så du kommer hem i en bit (dom andra skiter jag i haha..eller?)

2006-07-20 @ 22:32:16
Postat av: Dennis

"Vi spanade in slemmiga gubbar som gick in i bizarreaffaren och drack god tysk ol."



Kunde de beställa öl i bizarreaffären? Tyskland, möjligheternas land :)

2009-08-27 @ 04:08:46
URL: http://www.reeperbahn.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits