Hemma sen en vecka

Prinsessan Madeleine är ett multigt luder!
Skönt att få det sagt. Det har tyngt mitt hjärta ett bra tag men nu känns det bättre efter att ha delat med mig av denna vetskap till er alla som läser detta.

Jag ska nog gå med i hizbollah och börja spränga saker och skjuta kulspruta rakt upp i luften utan någon speciell anledning. Det enda jag behöver göra är att radera allt jag lärt och bli knasreligiös utav bara fan.
Eller så blir jag sionist och beteer mig som ett as mot mina grannar för att jag helt enkelt bara vill och kan.
Eller så stannar jag kvar där jag är och önskar att dom slutar att älska explosioner och eld där nere.

Det var nära ögat att jag aldrig skulle blogga mer, men som tur var så ska jag göra det.
Den starkaste stjärnan på blogghimlen ska snart lysa starkare än någonsin!!

Underbart!
Fantastiskt!
Magnifikt!

/Ludricor

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hets mot kungahuset...hahaha ja det finns kanske ingen lagbalk om det

2006-07-31 @ 00:54:15
Postat av: Anonym

du..kolla http://www.n24.se/dynamiskt/ovrigindustri/did_13328786.asp grabbarna som har bättre jobb än oss

2006-07-31 @ 00:56:43
Postat av: TH

Du är en lagbalk

2006-07-31 @ 08:40:23
Postat av: knäckebyhultshoran

Det låter inte som Sterre C att önska att något blir bättre (ang bombningarna). Jag tycker absolut att du ska fortsätta med att vara en dryg, lönnfet sthlm-bög som önskar att alla andra har det lika miserabelt som du. Nu har jag lättat mitt hjärta. Ursäkta att jag inte kunde svara igår, jag snaska åderpåle.

Postat av: Anonym

th-c..........thc??

2006-07-31 @ 20:04:13
Postat av: Vera

Sterre C ligger här och ber mej skriva att hans kuk är multigt liten och svag och att den är minst i världen. Varför vill han så desperat vinna den utmärkelsen?

2006-07-31 @ 23:33:32
Postat av: TH

Jag har skavsår på min

2006-08-01 @ 03:16:48
Postat av: TH

Jag kommer hem på fredag för övrigt.. Så då räknar jag med att alla är fulla för min skull!

2006-08-01 @ 03:32:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits