Tjejbekymmer

Tänk vad skönt det skulle vara att vara tjej istället för kille. Om jag var tjej så skulle jag ha mindre problem än jag har. Jag skulle betee mig tjejigt och ha vanliga tjejproblem. Det enda jag skulle behöva tänka på då är att Alltid ha en pojkvän, men dom minussekunder som jag var singel skulle jag hinna med att vresa utomlands och leva ett självständigt sex and the city-inspirerat liv någon vecka.
Man måste ju knulla med minst en neger så för att inte sticka ut från mängden så skulle jag göra det.
Hemma i Sverige skulle jag ha en ganska överlägsen attityd, och så fort jag var ensam i offentliga sammanhang så skulle jag prata i mobilen för att jag är så viktig.
Trots att jag självklart hade en pojkvän så skulle jag gå ut på stureplan och bli imponerad av pengar och skryt, för hallå, min kille skulle ju inte äga mig. Och det är ju helt ok att flirta.

Och även om mitt liv var en dag på stranden så skulle jag kunna gnälla jävligt mycket utan att folk skulle tycka att jag var en idiot. Och så skulle jag aldrig lyfta något över 3 kilo tungt.
u blev det så att man föddes som en smutsig kille istället och även om det är bra det med, så är det inte lika enkelt och smärtfritt som att vara tjej.


Kommentarer:
Postat av: Norén

Hahah så jävla klockrent!

2006-07-13 @ 00:04:43
Postat av: TH

Bäst!

2006-07-13 @ 07:47:43
Postat av: knäckebyhultshoran

Nja...inte så genomtänkt inlägg denna gång. Du är inte riktigt på hugget, Sterre. Kände mig först väldigt träffad men det svalnade snabbt. Du har ju massor av tjejvänner (eftersom ingen vill vara ihop med dig) så du borde göra mer av den inside-information du besitter.

2006-07-13 @ 08:28:05
Postat av: nutte

Fantastiskt! En talibansk, könsstympande, nynazistisk krigsherre skulle inte komma upp i de höjderna av politisk inkorrekthet.
Och du lyckades utan att överdriva eller ljuga en enda gång. Bra!

2006-07-13 @ 10:30:58
Postat av: s_norberg

Briljant!! ja livet är allt bra orättvist. Men du får tänka så här..livet är hårt mot dom hårda å du är en stenhård snubbe precis som jag!!

2006-07-14 @ 04:58:45
Postat av: knäckebyhultshoran

Sterre...Jag känner till allt. Du är bara sne för att vi brudar får knulla mer än dig.

Postat av: Jortan

Klockrent

2006-07-15 @ 10:58:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits