Den glada solens effekt på Sterre C´s multiga humör och friska inställning till livet som annars alltid pissar en i nyllet.

Jag är inte onormal eller speciell men mitt humör och vädret går absolut hand i hand mer än andras. Idag t.ex. är det sol och jag är glad och nöjd. Hade det varit en vanlig dag med duggregn och ett par plusgrader så hade jag varit sur helt klart.
Eller det kanske är mitt humör som påverkar vädret och inte tvärtom. Detta skulle ju resultera i att folk min omgivning att alltid skulle ha ett intresse i att vara snälla. Men de flesta av er är ändå fittnyllen.

En dikt:

Jag stegade in hos optikern och sa -"Hej din hora,
här kommer jag för en rutinkontroll, fitta!"
hon visade mig en tavla med bokstäver små och stora
och så började jag med vardera öga att titta

jag briljerade stort och prickade in alla rätt
så mina organ är perfekta som skyddas av mina ögonbryn
som ni förstår så var nu optikerns uppgift ganska lätt
hon sa -"det enda som du har fel på är din kvinnosyn."

Kommentarer:
Postat av: Knäckebyhultshoran

Klockrent, Sterre C. Du har gjort det igen.

2006-06-02 @ 15:41:36
Postat av: Osund

dåre/geni/dåre/geni/dåre/geni/dåre/geni/dåre...

Gränsen är hårfin... I vilken Kategori hamnar Lucidor? Vad säger läsarna av denna blogg? Kom igen nu, vad tror ni?.. alla ni 6...

Postat av: Osund

Äh det var taskigt.. det är nog mer än sex personer som läser den här bloggen. Det BORDE vara det iallafall. Det här är den enda bloggen jag läser. Den är bäst ingen protest. FAN vad bra den här bloggen är. Jag brukar skryta om att jag känner han som gör Lucidor-bloggen. Det är svårt att skriva bra bloggar. Stefan, han kan han. Der Bloggmeister. I salute you. Ett tips på en annan nästan lika kul sida som Lucidor-bloggen: www.tjuvlyssnat.se

2006-06-03 @ 02:54:50
Postat av: Knäckebyhultshoran

Lucidor rulezzzz...

2006-06-03 @ 10:02:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits