Orudis

Jag borde ligga och sova nu i denna stund men jag vill inte det så jag spenderar lite tid med min dator och mina funderingar.

helgen var en kavalkad i rock n´ roll och det har visat sig i de handikapp som jag har dragit på mig. Jag kan inte ens gå för jag har ett multigt varande sår på vänsterfoten. jag ser ut som en hallick när jag haltar omkring.
Mitt andra handikapp är min axel som varit trasig alldeles för länge. Min husläkare skrev ut nån onarkotiskt fjantmedicin som heter "orudis". Han kunde lika gärna ha skrivit ut zoo-tabletter. Jag tror att jag hade blivit friskare om jag hade gjort en hemmagjord akupunktur med blyertspennor i pereneum än vad jag blir av de här odugliga tabletterna.

Skit smakar dom också. han borde skrivit ut en kebabtallrik istället, det hade också varit värdelöst men det är gott iaf.

kebabtallrik - Orudis              1 - 0

Kommentarer:
Postat av: R

heroin är ju lite dyrare men har en klart tyngre effekt än zoo tabletter, kanske du får lite kul på köpet också....snacka med nån härlig lirare på plattan så löser det sig, akta sig för fentanylen bara....

2006-06-27 @ 16:25:11
Postat av: Maraja

Orudis är en BRA tablett! Tar den inte på dig Stiff?

2006-06-27 @ 19:46:52
Postat av: knäckebyhultshoran

Jag röstar på Stackers. Då slipper du tänka överhuvudtaget.

2006-06-27 @ 21:17:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits