Strypsex? -Ja Tack!

Ett steg närmre mandom har jag nyligen tagit. Jag har nämnligen blivit smått intresserad av fotbolls-vm, och trots att detta sviker mina tidigare värderingar så känner jag mig inte som en svikare. Det är ju trots allt nyttigt att tycka att Någonting här i världen är roligt och engagerande, så var glad för min skull eller förtjäna hagamannen som rumskompis, ditt svin.

Nu är det helg oh imorgon ska det bli bra väder. Då ska jag kanske bada en smula. Jag ska bada så mycket att min penis kommer svälla till normalstor storlek. Hoppas det inte är kallt bara.
Nu ska jag gå och fila ner mitt självförtroende.

/ Fullkorns Fredrik

PS. TH måste ha hamnat i Australiens svar på östermalm iom att han är för fin för att höra av sig. Han kanske tog med sin Janamba till ett tropiskt skatteparadis där dom ser hans miljoner föröka sig snabbare än flatlöss på en kvinnlig kosturist DS.



Kommentarer:
Postat av: Knäckebyhultshoran

Skulle vilja höra lite rapport om ditt nya "hälsosamma" liv, Sterre C!!

2006-06-16 @ 22:44:54
Postat av: Osund

Vem är Janamba? När ska vi ses Lucidor? Vilket hälsosamma liv? Fotboll och Lucidor i en ohelig allians? Naturlagarna sätts ur spel.

Postat av: cassel

även om din penis råkar svälla åt andra hållet så har du långt kvar innan du kommer ner på min nivå

2006-06-17 @ 00:45:04
Postat av: TH

Jag kommar fan inte iahag mitt login till bloggen sa jag skapade en ny. australien.blogg.se

2006-06-18 @ 06:13:28
Postat av: th

klicka

2006-06-18 @ 06:17:16
URL: http://australien.blogg.se
Postat av: Carina

Jag tror det är nyttigt för dig att gilla fotbolls VM ;-)

2006-06-20 @ 23:43:55
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: SoligaLi

Men kom igen nu´ra.. skriv nåt vettigt snart.. Btw, visste du att Petri från Orminge är död? Tragigiskt, tragiskt..

2006-06-21 @ 01:33:25
Postat av: SoligaLi igen :-)

Hmm.. jag har just kommit på ett nytt ord "Tragigiskt"! Inte så illa pinkat va? Rätt snyggt faktiskt om jag får säga det själv!

2006-06-21 @ 01:35:00
Postat av: Jortan

Lite japansk toaletthumor kan aldrig skada.

2006-06-21 @ 21:10:19
Postat av: Jortan

http://www.youtube.com/watch?v=8gNsDp2N6yM&feature=Views&page=1&t=t&f=b

2006-06-21 @ 21:12:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits