Eric (eazy-e) Wright

Seinfeld sa en gång att vi män är homofobiska pga att vi vet att vi är lättövertalade, svagsinta lirare. Så om vi gick in i en homosexuell affär så skulle vi kunna övertalas till att bli bögar. Jag skrattade bara och tänkte inte mer på det, tills idag.
Jag var i Sickla köpcenter med intentionen att köpa en ram till tavlan som jag målat till min systerson. När jag gick runt och letade febrilt efter en ram så gick jag av en händelse förbi en hälsokostbutik. AH! Tänkte jag som har slut på proteinpulver och gled in lite anonymt i affären för att kika lite priser och produkter. Då kommer en försäljare fram till mig och börjar snacka en massa skit som jag inte hajjade nåt av. Jag fick höra om antitoxianter, R-vitaminer och flurminosyror och 600 kronor senare är jag på väg hem med 4 kilo proteinpulver och 0 kg tavelram.
Jag undrar om proteinpulver funkar som doppresent?

Kommentarer:
Postat av: Vera

Haha va fyndigt, "doppresent" haha!

2006-03-24 @ 20:22:18
Postat av: knäckebyhultshoran

Jag har läst inlägget ett x antal gånger nu och jag har svårt att koppla ihop bög och proteinppulver. Kan det vara så att Sterre C käkar protein för att få en grövre kuk för att detta ska kunna kopplas vidare till bögeri?? Inte fan vet jag..just nu är jag hög på solrosfrön och lightcola och snackar bara skiit.

2006-03-24 @ 20:30:33
Postat av: Jortan

I Berlin är obesvärade mer regel än undantag. De är lätta att känna igen pá sina lätta steg och bakátlutande gángstil. 2 I min klass är inneboende hos "OB" en lärare pá skolan är "OB". Det finns endel med andra ord.

2006-03-24 @ 21:15:50
Postat av: Osund

"Proteinpulver".


Det har ju släppt totalt för dig min vän.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits