fågelinfluensan

Det har varit ett himla tjat om den där fågelinfluensan på senaste tiden i alla medier. Men trots allt så är 80% av svenskarna inte oroade över någon större spridning av influensan. Men medierna ger inte upp, det ska tjatas och tjatas tills vi önskar att vi själva hade fågelinfluensan. 

Jag lyssnade på p1s nyheter då dom rapporterade om upphittade döda fåglar som INTE hade fågelinfluensan. Ska vi behöva höra om alla jävla fåglar som dör av naturliga orsaker också? I så fall har vi ändrat reglerna i det här landet och det ska även jag dra mynt av, så om jag dör vill jag att min dödsannons i tidningen ska se ut såhär:

                                                                 In memorium             
                                                        Stefan L
                                                        1980-2006 Orminge
                                                        
                                                          Har lämnat oss efter lång tid av att inte ha fastnat med pungen i en svarv och förblödit från kuken och intilliggande områden.
                                                          Vila i frid

Kommentarer:
Postat av: el rille

ja inte nog med att måsarna ska låta fan och bajsa ner alla badbryggor på sommaren, och kanadagässen som bygger multna högar på varenda gräsplätt som syns nu ska dom bli tv-kändisar också, stöter väl på en o annan smittad b-svan på stureplan snart...hörs på jobbet gubben simmma lugnt.....rickard

2006-03-02 @ 21:21:00
Postat av: Jortan

Din dödsannons är stor humor.

Postat av: Osund

Man får bara fågelförkylning om man hånglar med fåglar eller ÄTER bajset. Så desperat är jag inte och inte heller så hungrig så jag är sejf!

2006-03-02 @ 22:51:09
URL: http://www.poeter.se/mathias
Postat av: knäckebyhultshoran

Jag tror att det skulle vara större risk att du dog utav svåra abstienstics pga av akut kåthet.

2006-03-05 @ 18:50:21
Postat av: Osund

Nää, för jag unnar mig alltid det jag vill så jag dör icke heller av abstinenstics. Fuck you and have a nice day!

2006-03-06 @ 20:53:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits