hastighetsbegrensning

Jag har blivit någon som jag inte vill vara har jag lagt märke till nu i veckan. När sådana sanningar uppenbarar sig så är det dags att vara på alerten. Jag tänker inte berätta om alla mina fel och brister som jag ogillar för då måste jag packa upp ett stormkök och ett tält och ta ledigt från jobbet, men en sak vill jag gärna berätta om. Min nyfunna antirespekt för vägskyltar. Jag som alltid varit duktig att hålla hastighetsbegränsningarna har vänt tvärt och blivit en fartdåre. kan detta bero på den ihållande trakasseringen och mobbningen från mina kollegor hjärtsViktor och Slickard som säger att jag kör som en kärring? Bara Freud har svaret.

Kommentarer:
Postat av: slickard

ja freud kanske kan svara på din stavning i ordet trafikbegrensning då ordet lätt kan misstolkas till begrening "gren" som syftar på mittenregionen hos oftast män.......det stavas hastighetsbegränsning med ett ä.......o du, ska boka tid hos ari vatanen till dig så du kommer fram i tid...hahahahahah...näää förlåt, du kör bra, nästan för bra, så bra att kopplingen pajar och bilen nu EFTER reparation och service går ännu sämre...endast gud har svaret på det fenomenet.....nej nu ska jag sparka ihjäl lite silverfiskar i badrummet och steka på lite jaksmörsmarinerad bäverkörtel

Postat av: Jortan

Att kasta sten i glashus har nu fátt en helt ny innebörd.Eller......vad...tycker...ni.

2006-03-24 @ 12:44:19
Postat av: Carina

Jag var på sluttester till polishögskolan igår... De frågade om jag brukar köra för fort... Vad säger man, det gör vi alla *asg*

2006-03-24 @ 14:22:53
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: TH

Vadå, det är väl snarare regel än undantag att köra för fort? "För fort" är dessutom väldigt subjektivt, det mesta känns som att det går "för sakta" i trafiken i övrigt. Lika bäst att tjäna in det man förlorat i långsamma köer när man kan. Du är för övrigt jättetuff stefan.

2006-03-24 @ 16:10:58
Postat av: Nutte

Hur fan kan begreppet "för fort" vara subjektivt?
Har man överskridit lagstadgad hastighetsbegränsning, så har man, per definition, kört för fort.

Simple as that....

2006-03-24 @ 17:28:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits