Mellan jobb och träning kan man blogga

...........men frågan är om det är rätt när man inte har nåt att skriva om.
På bloggens startsida kan man läsa slumpmässiga bloggares bloggar och inse att de flesta inte skriver om nåt intressant. Det är mest egocentrerat pladder som människor med egna tankar och problem inte orkar ta del av. Folk som skriver ointressant skit om sina handväskor och flickvänner borde dömas för lite mord och sitta några månader i fängelse. För det är lite mord att skriva nonsens som andra kommer läsa. För den tiden vi spenderar på att läsa skit hade vi kunnat spendera på nåt annat, och den tiden kommer aldrig tillbaka. Så att skriva ointressant text är som att mörda lite.

Nu ska jag dra till gymmet och sen ska jag äta pizza och choklad, för det är man värd när man tränar mycket.

Kommentarer:
Postat av: A-team GBG

Man behöver inte träna för att kunna unna sig godis....... Eller ?

2006-03-16 @ 18:07:44
Postat av: Malin

Jupp, I just killed myself a little. Läste min egen blogg om en massa nonsens som ingen är intresserad av. Aj det gjorde ont!

2006-03-16 @ 19:35:27
Postat av: Jortan

Vafan om du äter pizza och choklad efter träningen har du pajat allt ju.

Postat av: knäckebyhultshoran

Jag tycker det är helt ok att käka pizza och choklad efter träning. Dels så säger expterna att är det någon gång du kan "unna" dig så är det efter ett träningspass då kroppen förbränner snabbar än du hinner tända eld på din fis. Dessutom ska man inte ta för givet att Sterre vill vara fit. Jag tror att Sterre längtar och önskar att julgranen på ryggen hänger över, att tuttarna går över mot A-kupa och att kärlekshandtagena ska duga för att hålla i när åskan går. Att frossa i en pizza som ofta innehåller mellan 1000-1500 kcal är ett utmärkt sätt att skynda på denna process. Homer Sipmson är en väldigt smart herre, han kom på att när man nått en vikt på 135 kg så är man berättigad att få möjligheten att sköta sitt arbete hemma med samma lön. Du slipper alltså gå ut överhuvudtaget, slipper att träffa människor och får dessutom frossa ohejdat. Visst är livet underbart, S??

2006-03-17 @ 12:06:31
Postat av: ricco

vi kommer komma igång med träningen snart gubben, så du slipper tröstäta massa snask för att dämpa din ångest. jag ska hjälpa dig med lite tips om hur man sköter sin kropp, för jag är ju jättenyttig.....hahahahah öhhhh vart fick jag det ifrån...nää men seriöst vi kör väl igång om typ 2-3 veckor på allvar så ska vi se att beach 2006 kommer att låta oss vara på stranden i stället för att smyga i vassen..../ R

2006-03-18 @ 07:59:22
URL: http://grimreaper.blogg.se
Postat av: Cissi

Min blogg ar enbart en massa nonsens, for mitt liv ar enbart nonsens. Jag tanker inte pa mycket mer an jobb, traning och vad jag ska ata till middag. Jag klipper ut kuponger, samlar airmiles pa mitt kreditkort och far en svag kansla av tillfredstallan av att betala rakningar i tid. Min favorithemsida ar bibliotekets och jag tar med mig kaffe i resemug till jobbet. Muggen har jag markt med mitt namn, med spritpenna, sa att jag inte tappar bort den. Mitt senaste inkopta kladesplagg var en fleecetroja. Mitt liv ar inte bara nonsens, jag ar ocksa sa tontig att det gor ont.

2006-03-19 @ 14:24:24
URL: http://celisia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits