Phil

Det är dr. Phil på tv som gäller idag. Han talar med kvinnor som gift sig med bedragare som ljugit och utnyttjat kvinnorna för att sen försvinna spårlöst eller hamna i finkan. Dr. Phil ger dessa kvinnor viljan och orken att komma tillbaks till livet och bryta med sina rädda och bittra beteenden. Här ligge jag hemma på min soffa med bar underkropp och skyfflar in chips i ansiktet och blir inspirerad jag med. Jag måste hitta någon dum tjej att ljuga för och utnyttja helt enkelt. Snart är det andliga program på tv4+. Kolla vad Brian Regan har att säga om det på www.brianregan.com , klicka på hans uppträdande hos Conan. Nu nös jag ut en spottloska som träffade skärmen, är det ödets sätt att berätta för mig att detta inlägg är dåligt eller är det ödets sätt att säga till mig att JAG är dålig? Nåt av dom måste det ju vara. Rot In Pieces

Kommentarer:
Postat av: TH

Hur ska du ha det? Nös du ut en spottloska eller spottade du ut en snorloska?

2006-03-08 @ 20:36:42
Postat av: knäckebyhultshoran

Jag hade velat se dig hos Dr Phil. Nej, förresten..det skulle nog bara bli pinsamt.

2006-03-08 @ 21:17:35
Postat av: Jortan

Varför skickas dessa män till fängelse. De borde hyllas som de hjältar de är.

Postat av: Lucidor

Knäcke: Varför skulle det vara pinsamt? Jag skulle vara stencool.

2006-03-09 @ 06:29:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits