Vintern som aldrig gav upp

Varför kan inte vintern bara ge upp? Jag tror inte att nåt djur, människa eller växt vill att vintern ska fortsätta. nu. Det är dags för vår och värme. Men när man lyssnar på väderleksrapporter så inser man att det är bäst att vänja sig vid kylan för den har kommit för att stanna. Idag jobbade jag utomhus ett tag. Det var inte ett perfekt tillfälle att mäta sin snopp. Så jag mätte aldrig snoppen men jag tror att jag ibland har vissa synska talanger för jag kände på mig att den var mindre än vanligt. - Jag hade rätt!
En annan gång kände jag på mig att Nutte skulle börja röka igen efter att han slutat. -Jag hade rätt!
En annan gång anade jag att jag inte skulle vinna en budgivning på en lägenhet. -Jag hade rätt!
En annan gång förstod jag i förväg att jag skulle bli skitfull trots att jag lovat mig själv att bara dricka ett par öl. - Jag hade rätt!

Jag borde ju jobba som medium för polisen och lösa brott. Och om det visar sig att jag gör ett dåligt jobb så kan jag ju alltid börja jobba med Palmegruppen och få lön för att inte lösa ett skit.


limerick:

En tjej från Pissebrukmåla
var kär i kille så stinn av anabola
på att vara sämst var han bäst
när han gjorde iq-test
men att vara singel kunde tjejen inte tåla




Kommentarer:
Postat av: Johanna

Du måste helt klart vara synsk, var nästan skrämmande att läsa om vad du varit med om ;)

2006-03-07 @ 17:36:51
Postat av: knäckebyhultshoran a k a pissebrukmåla

Du är dåligt på hugget, vännen...

2006-03-07 @ 19:57:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits