F(r)itt fram

Nu är det enligt aftonbladet.se bestämt av stockholms tingsrätt, fritt fram att kalla poliser för horor. Detta är både upprörande och kränkande kan jag tro för nästan alla horor.
En hora vill väl inte förknippas med en polis, då får hon inga kunder och får inget klirr i kassan. En polis är ju någon som vill motarbeta prostitution och då vill man ju inte som prostituerad misstas för polis. Det är redan svårt nog att vara hora i sverige och staten lyfter inte ett finger för att underlätta för hororna och hallickarna. Om Sverige inte tar sitt ansvar så kanske vi kommer förlora många horor till öststaterna som vi gjort med så många andra tjänster i näringslivet.
I år har vi alla chansen att bryta med de gamla mönstren. Så gå till valurnorna med huvudet högt!
Rösta på någon vettig
Rösta på någon reformvänlig
Rösta på någon horig.

 Snön har slutat med sina terrorattacker och hustaken och marken hålls inte gisslan längre. Själv går jag likt en guantanamofånge runt och njuter av solen i t-shirt och tycker nästan att livet är värt att leva. Vi bor i ett land som det i 3-4 månader om året är vädermässigt värt att vara i. Vi är i början av den perioden nu. Man blir på gränsen till lycklig och fantiserar om vapenvila jorden runt. Och trots att det bara är, och kommer förbli en banal fantasi, så gillar jag tanken.

Kommentarer:
Postat av: Osund

Så fint det sista stycket var! Vin på min klippor till veckan?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits