Hej hopp, lyckans sol lyser

Tänk att bara för en dag hoppa in i en annan människas kropp och leva ett helt annat liv än det man själv lever. På så sätt kanske man skulle lära sig att uppskatta det man redan har och/ eller inse vad man vill sträva efter som man inte haft innan.
 Problemet är ju ha-begären som man har. Den ständiga strävan och girigheten efter det som andra har. När man var liten så hade man ingenting men var gladare än någonsin, antagligen för att barn är lyckligt ovetande om den stora världens ändlösa hierarkier.
hierarki.. vad är det för jävla ord? Ett japanskt skitord. Mina japanska favoritord är harakiri och sushi för alla goda ting är två.

Mitt liv är lika varierande som sveriges väder. Dra dina egna slutsatser.

Nu ska jag sova för att snart vakna upp till en ny spännande dag. Undrar vad som väntar mig vädermässigt? Bäst att somna snabbt så att jag snart får ta del av livets glada buffé av överraskningar och trevligheter imorgon.... i garaget... där jag ska stå och dra kabel... till begagnade lysrörsarmaturer.

yuppie-kai-yey


Kommentarer:
Postat av: Osund

Ja livet är sannerligen en enda stor skrattfest mest hela tiden!

Postat av: Osund

Man går runt i villfarelsen att livet ändå är helt OK. Man kanske tillochmed ler bara sådär..helt spontant. Då är det bara att raskt knappra in sig på lucidor.blogg.se så återställer sig serotoninet på bottennivå igen.

2006-05-19 @ 06:45:28
Postat av: TH

Haha.. En bra start på min dag var det iaf att läsa din blogg.

2006-05-19 @ 12:38:22
Postat av: A-team GBG

Alltid lika positiv

2006-05-19 @ 15:36:15
Postat av: Jortan

Det går ett rykt på stan, att du ska se på schlager finalen. Det skulle vara skönt om du kunde dementera detta eleka rykte här på din blogg.

2006-05-20 @ 20:19:59
Postat av: Lucidor

Jortan: självklart så gjorde jag inte det. Jag skulle vilja veta vem som fått dig att tro detta och ge den personen en omgång han/hon sent kommer glömma!

2006-05-21 @ 12:17:10
Postat av: TH

Jag säger bara aj: http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67406001_852__,00.html

2006-05-21 @ 13:27:45
Postat av: Viktor

JAG ÄR BÄÄÄÄST!!!!

2006-05-23 @ 21:33:27
Postat av: Knäckebyhultshoran

http://www.callme.nm.ru/
Nu får du veta vad du heter på ryska! Jag hoppas du blir mindre bitter(obs, dock inte i bloggen)-

2006-05-24 @ 21:50:12
Postat av: Jortan

Jag brukar inte rekommedera länkar, men denna får bara inte missas.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits