Knark på stört

Ensam ung kille söker morfin.
Jag vill ha något starkt narkotiskt preparat som kan ta bort min fokus från min trasiga högeraxel. Så om du säljer knark så ska du inte tveka. Holla at me. Inga tramsiga partydroger som ecstasy och LSD dock, dom drogerna får manodepressiva technolosers ha för sig själva. Jag är lite bättre än dom och vill därför ha lite bättre knark. Smärtstillande av nåt slag.
Det tyngsta jag har hemma nu är ipren och det är ju inte så särskilt ballt.

Smärtan är som de flesta smärtor, självförvållad. Jag tränade oförsiktigt tidigare i veckan och nu får jag sota för det med råge.

Allt är bara jämmer och elände. Folk har börjat överge min blogg för att det helt plötsligt är "vår" och att ni har ett "liv".

PS. Jag hatar Petter DS.


Kommentarer:
Postat av: Jortan

finns den här bloggen fortfarande?

2006-05-13 @ 17:31:21
Postat av: TH

Du har ju dödat den med få inlägg

2006-05-13 @ 19:07:00
Postat av: Cissi

Hej Stefan!

Stackars! Har har du en lank till en bra sida om skador:
http://www.climbinginjuries.com/

Hoppas det hjalper.

Cissi

2006-05-14 @ 16:35:58
Postat av: Lucidor

tack Cissi!
Det är sällan man får vänliga inlägg.

2006-05-14 @ 22:06:18
Postat av: Jortan

Era mammor!

2006-05-15 @ 12:52:09
Postat av: Jortan

Det finns 2 saker jag älskar. 1: När någon använder mitt namn och skriver något meningslöst samt Stefans bitterhet.

2006-05-15 @ 20:12:07
Postat av: AnnaSofia

Åy, mään! Ipren är till för mensvärk.. Vad för typ av manligt häftiga bättre drugs trenger du? :)

2006-05-16 @ 13:53:27
Postat av: Osund

Knark gör dig stark.

Det går bra nu... slavar och herrgård det går bra nu.
Har du hört Organism tolvs version?

"Gaget uteblir jag blir smal nu."

Postat av: Jortan

Nej Osund den har jag missat. Tack gode gud.

2006-05-17 @ 16:27:12
Postat av: Matte Da King

Varför sa du inte något när du kom förbi här om dagen för? Mitt föråd på opiater uppnår nästan ett välsorterat apotek.

Tradolan: biverkningar som jag upplevde; hjärtklappning, andningssvårigheter, sinnesstörningar i form av nedstämdhet och upprymdhet. Hallucinationer, det gick inte att dricka alkohol i kombination. Det possitiva; jag bedövade det centrala nervsystemet vilket gjorde att jag vart smärtfri eller näst intill smärtfri under korta tider, det var även ganska skoj att utforska det utomkroppsliga;)

citadon: Mer av en smärtstillare en njutare. Inte lika effektivt som Tradolan men fortfarande behagligt. Trötthet och dåsighet fick jag som biverkning.

Lycka till!

2006-05-18 @ 06:56:06
Postat av: Osund

Jag hade också citadon hemma som du skulle fått men Thorsten Flinck åt upp dom...

2006-05-18 @ 08:28:05
Postat av: Anonym

Här kan du köpa lite schysta grejer: www.naturensdroger.se.. Funkar finfint!
Fan hatar du Petter för? Hans senaste är ju skön ju!
"Det e så vackert häääär, mycket att titta pååååå"!

2006-05-18 @ 17:13:01
Postat av: Lucidor

Föregående skrivare är ett toppexemplar av läskig lirare.

2006-05-18 @ 22:25:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits