Sälmannen

Helgen är slut och söndagsångesten är det enda i livet som förändras och tar nya och starkare former och rotar sig tryggt ned i själens djupaste fundament.
Idag ska jag gnälla om min fetma. Jag väger 98 kilo fläsk nuförtiden, så mycket har jag aldrig vägt förut och jag har aldrig varit mindre värd än jag är nu. När natten har varit mörk och ensam har jag alltid tröstat mig med chips och glasstårta, men nu är det slut med det! Nu är det revolution på gång.

Det blir inga fler flottiga mackor på "kroppsöppningsUllas multifik" på morgonen, och det blir inge mer margarin för 70 spänn om dagen till lunch. Jag har levt så att jag både blivit fattig OCH fet. Två tillstånd  som jag verkligen hatar att befinna mig i. Men är Stefan smart och undviker sånt som han hatar? Svar: Nej.

Från och med den 28 Maj tills karaktären sviker (morgonen den 29 maj) gäller:

Nej tack till:
Fett
Socker
Lathet
Övervikt
Bil
Optimism
Giftemål
Tv

Ja tack till:
Grönsaker
Proteiner
Träning
Normalvikt
Cykel/ gång
Kräkas
Pessimism
Prostitution
Utomhusaktivitet

Två blåbär

Kommentarer:
Postat av: A-team GBG

ja trodde du träna!!

2006-05-28 @ 22:03:32
Postat av: A-team GBG

ja trodde du träna!!

2006-05-28 @ 22:03:36
Postat av: TH

För prostitution. Mot giftemål.

2006-05-28 @ 22:05:46
Postat av: Carina

Om du visade dig lite oftare på Sats så skulle det möjligen hjälpa.... =)

Postat av: Osund

Äh... snicksnack. Ju mer du missköter dig desto snabbare DÖR du och det har du väl aldrig sett som nåt negativt?

2006-05-29 @ 11:50:48
Postat av: Johanna

Lycka till, om du har lite disciplin till övers så tar jag gärna emot. Lever i tron att det blir så mycket lättare så fort solen och värmen kommer...men det verkar rätt kört!

2006-05-29 @ 17:17:41
Postat av: Knäckebyhultshoran

29 maj idag. Har du redan tappat karaktären? Du borde åka ändå till Knäckebyhult för att besöka mina spinningpass, skulle nog kunna smiska upp dig. Men jag tycker egentligen att du ska hålla dig fet, på så sätt kan vi gotta oss i din olycka och må bättre över oss själva.

2006-05-29 @ 19:58:27
Postat av: Knäckebyhultshoran

Fan, Sterre C. 98 pannor är inte illa, hur har du lyckats? Sist jag såg dig var du ändå klart påsättbar...

2006-05-30 @ 21:51:05
Postat av: Mattias J

Sterre! Klat man inte blir träningsmotiverad på SATS. Gymmens motsvarighet till stureplan(som du älskar så innerligt).
Nääe kom och joina på progym med de gamla byggarrävarna!

2006-05-31 @ 17:37:10
Postat av: Horald

HAr du tänkt på att du väger som en radiokanal? p4 98,3... JAg va vet hur det känns, been there. bara en sak att göra stefan, sluta med bärs och burgare. Tänk också på att ett komplett samlag inkl orgasm bränner motsvarande en halv pizza i kalorimängd.

Tjolahopp

2006-06-01 @ 10:50:23
Postat av: TH

Men Stefans tjejer brukar springa skrikandes iväg efter halva samlaget.

2006-06-02 @ 12:05:20
Postat av: King matte

Asså vad fan stefan. Jag började banta i paralell till att träna. Tänkte gå ned 3 kilo för att göra saker lite lättare. Slutade med huvudvärk i flera dagar + så lite energi att jag inte kunde göra annat än att sova. Men nu har jag fått ordning på viktminskningen. Byta mackor med smör på mot hårt bröd med kalkon o fil(vet att du hatar det), byta pizza/kebab mot hemlagat utan sås, och sist men inte minst äta så att man blir mätt, MEN stanna där, inte göra som jag alltid gjort. Bli mätt efter halva kebabtallriken o sedan proppa i sig resten. Cheers!

2006-06-03 @ 15:15:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits