Bröstcancergalan- bra prylar

Jag har lärt mig att ungefär var 1 av 10 kvinnor drabbas någon gång i sitt liv av bröstcancer. Så självklart så samlas det in pengar för att stoppa denna ondska och bota kvinnor som drabbas samt att utbilda kvinnor att på egen hand upptäcka det i ett tidigt skede. Över 30 miljoner kronor samlades in av svenska folket. Hurra för kampen mot cancern.
Min syster berättade för mig att medicinstudenter i USA har behandlade en person som hade cancer i hela kroppen, från mutherphukkin topp till tå, och totalbotade den personen. Så forskningen är på rätt väg.

Bröstcancer är en hemsk sjukdom
som drabbar kvinnans mjukdom
likt en festkommité har en bålförhandling
får kvinnan genomgå en strålbehandling
så den äckliga cancern som ligger och dräller
får likt hagamannen problem med nya celler
och cancern sparkas likt ett fyllo på krogen-ut!
visst verkar jag vara ganska mogen?- slut


Kommentarer:
Postat av: Jortan

Nu har PK-sterre varit i farten igen. Vad har hänt? Slog du dig på sänglanpan imorse eller?

2006-10-31 @ 22:41:49
Postat av: knäckebyhultshoran

Ska man skämta om sådant här?

JA!! Sterre C får.

Postat av: Osund

PK-sterre... det skulle vara hans text för att detta skulle kallas PK. Hade det varit en vanlig människa som skrivit så hade det blivit stening. Eller nää.. det är lättsamt skrivet om en hemsk sak..

2006-11-01 @ 20:08:04
URL: http://mathiasosund.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits