Vit och nördig

Jag läste någonstans att Pigge Werkelin, sveriges mest offentliga stackare, äntligen har gått och gift sig. Jag måste säga att jag var skeptisk till att Pigges hjärta någonsin skulle läka. Sen hände det vi alla hoppades på!
Den 27e December 2004 berättade att han var redo att bilda ny familj och satte ut kontaktannonser i kvällstidningarna. Då kunde jag pusta ut och jag minns att jag tänkte "äntligen är Pigge på väg ut ur den mörka och tunga sorgen!"
Sen dess har det bara gått uppåt för Pigge, han har dejtat en massa kvinnor, han har gjort reklam för något flygbolag genom att stå på en flygplansvinge, han har talat ut i kvällstidningar och svarat på läsarnas frågor, han har testat ecstasy och jag tror att han har varit med i "kockduellen".
Pigge gav inte upp när livet var som svårast, han tog tag i sina problem och gjorde allt i sin makt för att återfå kontrollen över sitt liv. Nu får han skörda frukten av sitt hårda arbete. Han har raggat tjejer sen dag 1 och nu är han förlovad och ska snart gifta sig.
Folk frågar sig vem som nu ska sitta i spybars vip-rum med en fet cigarr och hälla champagne på blonda tuttbrudar? Svaret är: inte Pigge iaf.
Jag önskar Pigge all lycka i världen nu. han har haft det tillräckligt svårt.

Många av er har säkert sett Chamillionaires video till låten "ridin dirty". Weird al Yankovic har gjort en egen version av den låten som heter "white and nerdy" och som är skitkul. Kolla in den om ni får chansen.

Peace and love


Kommentarer:
Postat av: knäckebyhultshoran

Vi snacka om att skaffa PT Sterre C. Kanske detta är ett bättre och billigare alternativ för dig? DOG!! http://www.youtube.com/watch?v=vdX_OBUeHb4&eurl=

Postat av: Osund

Ja Pigge verkar ju vara en Läskig Lirare. Nåja.. han grävde ju inte ner sig iallafall.
En annan viktigare sak. Har du börjat jobba på DN På Stan Stefan? Detta måste nästan ha skrivits av dig. Jag citerar:
"Ordet "nolltolerans" kommer att användas mycket under de närmsta fyra åren. Borgerliga politiker älskar att inte tolerera saker."
Den meningen är minst sagt Stefanesque!

2006-10-20 @ 10:37:55
URL: http://poeter.se/mathias
Postat av: Di Leva

Kärleken läker alla sår, det är helt rätt att skaffa ny familj fort som f*n. Utan kärlek dör man.

2006-10-27 @ 00:11:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits