9 benbrott till barnet, en påse fludder till far

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1396483.ab

Först och främst så köper pappa knark på stan. Sen går han hem till sitt nyfödda barn som skriker exakt som nyfödda barn ska göra. Det klarar inte knarkar-pappa av så då spöar han sin baby så den får nio benbrott. Människor med tankar hoppas att  knarkar-pappa lär sig av sina misstag och inser att barn inte är något för honom.
Men knarkar-pappa lär sig ALDRIG av sina misstag. Fort som fan ska knarkar-pappa och knarkar-mamma utöka den lyckliga familjen och skaffa fler barn.

Jag har länge varit facinerad över misslyckade människors maniska barnskaffande. Det tycks vara som att så fort du har suttit i fängelse eller tagit din första spruta heroin så är det dags att skaffa barn ( alternativt en kamphund ). Om du skolkade hela högstadiet och hoppade av gymnasiet så är jag säker på att du har barn vid det här laget.
Om du knappt är läskunnig och röker cigg under köksfläkten så anser du nog att föräldraskap är något för just dig! Du kan inte ens ta hand om dig själv, men nu ska du och din lika labila partner "välsigna" världen med en liten Kevin eller Melissa som kommer råna mig om 15 år och skära sig själv i armarna.
Som tur är så spenderar många Kevin´s och Melissa´s mer tid hos mormor och morfar än med sina föräldrar. Vi får hoppas att det blir så denna gång också.





Kommentarer:
Postat av: Osund

hahaha, klarsynt som vanligt... "Kevin" och "Melissa"!

2007-12-05 @ 12:13:07
Postat av: dhea

skönt att det är nån som tar bladet från munnen och kallar saker och företeelser vid dess rätta namn och därmed uttrycker vad många av oss tänker!

Postat av: TH

Jag och min flickvän Isabelle, som för övrigt studerar
till makeupartist, ska döpa vårt barn till River.

2007-12-05 @ 19:18:35
Postat av: Nutte

Knarkarfarsan är såklart ett första klassens fittnylle.
Men jag tycker att det är beundransvärt och kärleksfullt av mamman, låt oss kalla henne Carita, att ha en sån tilltro till sin man när han hävdar att den nyfödda bebisen fick nio benbrott under förlossningen.
Det vore spännande att höra hennes resonemang och bevekelsegrunder för den ståndpunkten. Hörde hon typ nio kraftiga "knak" under födseln?
Hon måste älska honom mer än någon annan människa har älskat en annan människa.
Bra rubrik förövrigt.

2007-12-06 @ 00:05:06
Postat av: Nutte

Förresten:

http://www.kvp.se/nyheter/1.796262/diesel-2-foll-ur-karusellen

Helt orelaterat, men finn tio fel.....

2007-12-06 @ 00:06:44
Postat av: Jortan

Nutte: Jag hittade bara ett och det är ett citat från kommentarerna: Min son heter också Diesel! :-)

Lucidor: Vet inte om jag kan hålla med om det. Jo det kan jag hålla med om.

2007-12-06 @ 17:47:16
Postat av: Petra

Tragiskt som fan när man läser sådant. Jag blir fan rädd och undrar vart vi är på väg egentligen. Även fenomenet att whitetrashungdomar skaffar barn innan de ens fyllt 17 existerar också här på landet. Jag blir fan förbannad och undrar om de verkligen tror på att ett barn ska göra de lyckligare, ge föräldrarna bättre relation eller va fan de än vill uppnå med detta. Skrämmande likt att missbrukare nästan alltid skaffar ett husdjur. Deras egna liv är så tragiska att de måste göra någon annans liv (även om det är ett djur) lika tragiska. Min alkismorsa hade en hund som nyligen gick bort och nu har hon tydligen skaffat sig en jävla kanin.. Borde fan vara licens på att inneha husdjur eller att skaffa barn.

2007-12-07 @ 08:22:37
Postat av: Tobbe.

Heter mannen Conny, Ronny eller Sonny?

2007-12-22 @ 04:38:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits