Angående okejsex.nu

Tramset och larvet finner nya vägar att vandra varje dag. Och de som tjänar pengar på fjolligt trams gnuggar sina giriga händer och författar ännu en artikel om hur synd det är om det kvinnliga könet. Jag tycker att de ständigt kränkta och arga personer med svartfärgade luggar ska sluta skriva artiklar. Istället bör de använda sin energi åt att öppna skolor där människor defjollifieras och lär sig säga klara och tydliga NEJ och att sparka in organ på våldtäktsmän.
Problemet är att det nog är enklare och mer vinstgivande att öppna en hemsida med mysiga färger där man skriver att våldtäkt inte är ok, och att ett nej är ett nej.

Om vi behöver okejsex.nu för att förstå att det är fel att våldta så antar jag att vi också behöver MIN framtida sida okejluft.nu där jag förklarar att man bör andas varje dag.

Jag är dock inte kränkt över att män som kollektiv uppmålas som våldtäktsmän. För jag är ingen våldtäktsman och känner på så vis inte att det är mig det handlar om. Men jag vet att det finns andra killar som känner sig kränkta av att män uppmålas som våldtäktsmän. Dessa män vakna upp och hålla käften och inse faktum att de absolut flesta våldtäkter begås av män.
Ska vi ta tramset till nya nivåer och i framtiden säga: våldtäkts/kvinna/man? Ska vi debattera om fjollig och politisk korrekt formalia i ett mysrosa kuddrum där vi alla kan gråta en svätt för att vi är så kränkta eller ska vi utbilda folk att punktera pungen på haga-mannen?
Redaktionen på Lucidor.blogg.se röstar på det sistnämnda och är glad att hans systrar bär tårgas i handväskan.

Kommentarer:
Postat av: Osund

Tårgas är olagligt och min... jag menar din pappa är polis. Typiskt. Jag fick örti miljoner i böter för att jag hade tårgas för att jag blev rånad mest hela tiden. okejtårgas(för vissa).nu ska MIN sida heta!

2007-12-07 @ 10:16:09
Postat av: TH

Själv tycker jag att dom borde införa flourtanten i skolan igen. Hon var bra.

2007-12-09 @ 23:56:42
Postat av: Nirre

Jag håller inte med, att ha ett kollektivt ansvar för att vissa män tycker det är ok att behandla kvinnor som skit kommer jag aldrig att finna mig i. Jag såg en dokumentär på 8an i veckan där de visade sig att kvinnor och män i olika situationer visade sig vara lika våldsamma och att det var styrkan som avgjorde vem som utövade våld (fysiskt). Jag hatar tanken på att eftersom jag är man så skall jag känna ett ansvar för att jag inte stoppade Hagamannen. Jävla idioti.

2007-12-12 @ 11:54:34
Postat av: Lucidor

Nirre: Jag tror att vi tycker samma sak. Jag menar inte att män bär ett kollektivt ansvar för alla våldtäkter som begås av män, men jag menar att män inte ska bli kränkta av ordet våldtäktsMAN.

2007-12-12 @ 16:36:24
Postat av: Tobbe.

Jag har aldrig gått in på den babyblå sidan, men uppmärksammade den ensidiga bilden i reklamen av att det bara var män som tjatade till sig sex.

2007-12-22 @ 04:33:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits