Om omtentan

Idag hade jag en omtenta som jag inte var speciellt påpluggad på. Jag kom in i tentasalen och började snart skriva på tentan. Fråga ett var ganska klurig så jag gissade mig igenom halva och hade hyfsad koll på den andra halvan. Sen skrev jag de andra 2 frågorna och lämnade in min snart underkända tenta till en snäll tentavaktsgubbe.
Jag gick ut ur tentasalen och kom ut på gården i den gråkalla luften när jag plötsligt förstod fråga etts första del!
Jag hade gissat på en fråga som jag egentligen kunde.
Beror detta på ointelligens eller självhat? vad har jag någonsin gjort mig själv som förtjänar sån dålig behandling?

Kommentarer:
Postat av: Osund

Vanlig hederlig tentablackout låter det som i min bok.

2007-12-11 @ 16:29:01
Postat av: Helena

Valt en kommunistskola i förorten?

2007-12-11 @ 20:19:13
Postat av: Lena

Det är nog årstiden. Eller nåt.

2007-12-12 @ 09:44:44
Postat av: Nirre

Eftersom alla andra tror på omständigheter så röstar jag på ointelligens. Hade jag rätt?

2007-12-12 @ 11:49:10
Postat av: Helena

Att välja en kommunistskola i förorten skulle kunna klassas som ointelligens.. så om "Nirre" har rätt vill jag oxå ha det...

2007-12-12 @ 16:38:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits