Tack till Paris Hiltons fans

Jag har i många år sett ner på människor som finner paris Hilton intressant och dokusåpor underhållande. Det gör jag fortfarande men nu hatar jag från en mer mild vinkel. För i ett land där Robinson Robban har pengar och möjlighet att åka land och rike runt och bedriva blodskam och hor, så måste människorna ha mycket fritid.
I ett land där folk köper hundar som får plats i små handväskor bara för att paris Hilton har det, så måste ekonomin vara bra.
I ett land där folk äter sig mätta för att sedan spy upp det igen för att de hatar sig själva för att de är mätta så kan inte mat vara en bristvara. Jag har svårt att tro att någon i rwanda lider av bulimi.

Så jag tar av mig hatten och hälsar till Sveriges alla luder, sinnesslöa kopior och bulimiker för att ni är beviset på att sverige trots allt är ett bra land. Så innan världen går sönder av egoisters avgaser eller maktgubbens bomber så vill jag tacka er. För era liv är måttstocken på sveriges välfärd.

Kommentarer:
Postat av: dhea

..här sitter jag i tidig söndagsmorron och blir smått sentimental över stillheten och rofylldheten...å så kommer jag in här och blir snabbt återförd till verkligheten...tack! :)

Postat av: Sukkiie

Haha underhållande? Jag brukar inte skriva sånt på bloggen, men idag var jag bara tvungen :|

2007-12-03 @ 13:16:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits