Tjyvar i mitt hem

Jag bor nuförtiden hemma hos min mamma. Min lägenhet håller på att renoveras och är därför omöjlig att vistas i. Det är en väldigt speciell känsla att flytta tillbaks in i sitt pojkrum igen och ligga på en tunn madrass på golvet och runka tyst.


Min nya bostadssituation resulterar i att jag har mindre kontakt med omvärlden. Jag kan inte använda internet lika mycket, och jag har svårt att ta mig härifrån med nacka-bussarna. Min nya mobil kan inte sms:a heller för jag måste installera något jävla skit genom datorn först och det går inte genom den här jävla comodore 64an.

Jag har alltså fått överge min bostad till byggare som bott i sverige i 15 minuter. Dom är bra byggare och kan sitt jobb så jag är inte orolig för kompetensen. Det som oroar mig är att dom är så pass bra att dom bygger ner mina dyraste grejer i sina egna fickor för att sedan smutsa ner som fan och sen försvinna spårlöst. Det har hänt förr ska ni veta.
Tur att jag är fattig och inte äger något värdefullt. Jag äger bara livet!
Mitt underbara liv.
Min alldeles egna framgångssaga.
snart 27-år av himmelsk eufori!

Nu ropar mamma på mig, jag får inte sitta vid datorn längre, maten kallnar...


Kommentarer:
Postat av: TH

Commodore med två m ska det vara.

2007-01-12 @ 13:50:22
Postat av: Anonym

jag vet hur det är att flytta hem, jag flyttade hem i över ett år en gång. Det var jobbigt, speciellt när man hade flickor på rummet, det är svårt att knulla tyst, men det går... inte för tjejen dock.

PS: THÅ jag älskar dig och dina kommentarer, du är anledningen till att ingen får adressen till min blogg.

2007-01-12 @ 13:53:55
Postat av: Osund

Du är i ett skrivarflow nu asså... hahaha vad jag flinar.

2007-01-12 @ 16:03:53
Postat av: A-team GBG

Om din hyresvärd är så dum å anlitar sådana Snickare så tycker ja att du borde straffknulla hans dotter eller fru som plåster på såren för alla problem som du kommer att få!!!

2007-01-12 @ 16:40:05
Postat av: Knäckebyhultshoran

Det är så här det är som bäst..jag älskar att gotta mig åt din olycka, sterre C. Vem bryr sig om skvaller på stureplan när det finns någon som du..

Postat av: Mattias J

Det är en ynnest få förunnat att bo i orminge!

2007-01-15 @ 11:54:57
Postat av: Carina

Orminge är misär så jag förstår att du lider =)

2007-01-15 @ 19:05:18
URL: http://starina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits