Förlåt mig Peter LeMarc

Imorse var jag upp med tuppen och gick till gymet tidigt som fan. Jag är ledig från jobbet idag så jag tänkte ta vara på den här dagen och ta hand om mig själv och göra saker som jag tycker är roliga. Väl nere på gymmet ligger jag och maxar bröstmusklerna med en 14-kilos hantel i vardera hand, svetten lackade på min panna och jag pressade mig igenom alla 8- repetitionerna. När jag kom upp i sittande ställning så snurrade det i mitt huvud som det gör efter hårda ansträngningar. Jag försökte fixera min flackande blick i spegeln som stod framför mig.
Där stod Peter LeMarc på en spring-maskin och trampade. Jag började minnas att Peter har skrivit en del bra låtar och har nu (sedan jag kommit hem) skaffat mig en skiva med honom på ett mindre lagligt sätt.
Jag ber om ursäkt för denna förlorade inkomst Peter, men jag antar att du är rikare än mig trots allt. Det rättfärdigar inte mitt beteende men jag tror nog att du fått en hel del pengar genom låtar som "Mellan dej och mej" och "
Sången dom spelar när filmen är slut". Underbara låtar Peter! Och jag kan tro att du också fått en del fitta under din tid som hyllad och turneerande artist. Du tycker säkert inte att all fitta är bra fitta men du ska vara tacksam för ditt liv och din talang Peter. Fitta är inte allt här i världen Peter. Så sluta tänk på fitta för ett litet tag och försök skriva fler underbara låtar i klass med "Tess".
Jag tackar dig för din musik och ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag hoppas att du förlåter mig.

Kommentarer:
Postat av: Osund

Kul att du uppdaterar lite oftare nu men du ligger fortfarande långt efter Blondinbellas uppdateringsnivå. Ja Peter le Marc är ju en doldis. Han har gjort musik i två miljoner år och jag visste inte ens att sången dom spelar när filmen.... var hans verk. Är du ironisk eller tycker du om hans musik? Jag har ingen åsikt om honom eftersom jag knappt hört honom. Skulle du vilja se en Devin the Dude konsert med Peter som sidekick?

2007-07-06 @ 14:40:01
Postat av: glitzy/charlotte

körde med hantelpress igår med hantlar, fast ett halvkilo mindre än dig, 8 repetiioner, kändes bra ;)
ang ditt inlägg vilket var lite roligt med buttpluggen ;) nu är jag inte imponerad av kändisar utan grejen är att kläder jag säljer i min shop är kopior av kändisars kläder därför jag la ut bilden...tror du missförstod mig lite där ;)

Postat av: norberg

Ja Peter är duktig låtskrivare, jag kände mig förpliktigad att bidra med lite kuriosa här..vad få känner till är nämligen att skådespelerskan och sångerskan Anna-Lotta Larsson är den som körar på inspelningen av Tess.

2007-07-11 @ 01:57:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits