Midsommar på Grinda

Här sitter man sjuk och trasig ett dygn efter att man kommit hem från midsommarfirandet på ön Grinda i Stockholms skärgård. Redan på båten ut så började jag ana oråd då vi satte igång med drickandet. Hela dagen ägnade vi oss åt samma aktivitet tills det blev dags att gå på krogen. Inne på krogen så snor jag en vinare och står och pratar om vilken mästertjuv jag är så att vakterna hör mig och slänger ut mig.
Sen däckar jag i tältet och vaknar några timmar senare av att min kropp tydligen inte föredrar att ligga på svinhårt underlag och frysa till ljudet av regn. Jag åt frukost bestående av öl och rödvin och skålade med mina liksinnade kamrater.
När jag väl kom hem igår så däckade jag i sängen, vaknade ett par timmar senare och däckade igen. Nu är jag förkyld och paj och funderar på att ta min första dusch sen i torsdags kväll.

I mångt och mycket så är mitt liv likt blondinbellas liv.
http://blondinbella.blogg.se/
Förutom att hon verkar vara ett större svin än mig.


"allt ska väl gå att köpas för pengar tyckte vi? men nej. "

"Att klä sig i morse blev riktigt svårt men jag bestämde mig för vita jeans, silverfärgat babylinne och min rosa jacka, skor har jag inte bestämt än.."

"Nej nu måste jag plocka ihop lite grejer innan städerskan kommer, sedan blir det några timmars jobb och lunch med mamma!"

"Vid tolv gick jag hem till Felix där resten av MUFstyrelsen var; Edvard, Marcel, Sebbe och Victor."

Kommentarer:
Postat av: TH

Konstig att blondibella inte nämde något i sitt blogginlägg om när jag sodomerade balongknuten på henne i avskildhet bakom tältet? Man tycker ju att sådant inte borde undgå någon. Iof var hon ganska medtagen av ropparna hon fick precis innan.

2007-06-24 @ 13:41:46
Postat av: Tobbe

Hon har allt, verkligen allt som jag inte söker hos en tjej.

2007-06-24 @ 14:02:40
Postat av: norberg

lite roligt är det ju att hon är bekant med Don Bennechi, kolla in länken på denna gamla goding..

Postat av: Carina

Jag kan inte sluta skratta...

2007-06-24 @ 23:01:44
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Osund

BLONDIIINBELLA!!! Vilken blogg, vilken människa! Vacker med fina värderingar! Hade jag varit singel skulle jag stött på henne på någon Stureklubb!

2007-07-04 @ 14:05:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits