Förödelsedagen - horan fyller 27

"När man var liten så ville man alltid bli äldre
men allt blir bara värre så nu stannar jag hellre
för man är ett skepp vid förti, femti, jag blir alldeles svetti
bara jag tänker på tretti"

-Just Ds ung och hellig

Igår var jag ute med några från klassen och en massa annat folk. Vi satt på högbergs och hinkade och svettades i ovanvåningens värme. När klassen tacklade av så gick jag och mötte upp Matti på metro. Vid denna tid hade jag blivit 27 år och fick därför en fernet att fira med.

Men det är inget att fira att man blir äldre. Jag åldras inte med värdighet. Jag var på min topp när jag var 21-22-23. Nu är jag bara en föredetting. Men någon måste ju vara det också, och jag tycker att jag är det med stil och klass.

/ Horan

Kommentarer:
Postat av: Carina

Grattis :) Ett helt år närmare pensionen haha

Postat av: Osund

Gratis Stefan!

2007-03-31 @ 17:43:35
Postat av: Erika

Grattis Stefan! Nu ligger du bara ett år efter mig.../Gammel-Nuckan från Bålsta

2007-03-31 @ 18:41:07
Postat av: Maraja

Grattis Stefan! Hoppas du firade ordentligt...

2007-04-01 @ 10:41:09
Postat av: Maria

Grattis! Jag är övertygad om att du bara blir bättre och snyggare med åren. Sådetså.

2007-04-01 @ 11:10:56
Postat av: Björn

det stämmer inte maria... stefan blir bara sämre och fulare med åren

2007-04-01 @ 13:05:12
Postat av: hillevi

grattis! närmare en examen än mig är du i alla fall.. hörde om att ni hade en stor hemsk tenta på g. min är över och jag har bara skrivit det där fruktansvärda högskoleprovet i helgen. pest och pina, till ingen nytta! ha det!

2007-04-03 @ 08:31:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits