Lyckans musketör

Idag var jag på spinning i 55 minuter. Svetten rann på bukfetman och benen snurrade runt i takt till den ena scooterlåten efter den andra. Den alltför hurtiga och glada instruktören tjoade uppmuntrande till oss att öka takten och belastningen på cykeln. Jag höll ut och gjorde exakt som hon sa i alla dessa 55 långa och varma minuter.
När vi var klara så kände jag mig som en sund och frisk människa, mitt sinne fylldes med något som kanske kan liknas med tillfredsställelse. Jag tog mig hjälpligt ner till busshållplatsen med ett leende på läpparna. Jag tänkte att "äntligen har jag lite medvind, äntligen känner jag mig lite lycklig! Nu ska jag sprida kärlekens vackra budskap till mina medmänniskor!"
Tänkt och gjort. Jag hoppade på bussen med mitt fortsatta leende. Busschaffören såg också lycklig ut när jag steg på bussen, sen fick han se mitt ansikte och mörknade i blicken och sa. " Fan vad ful du är din jävla hora!"

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Finns ju något som heter kontakt? sms, mail och sådant om du hört talas om det?

2007-03-08 @ 22:07:17
Postat av: Lucidor

Föregående kommentar måste vara skrivet av någon limsniffare.
Jag fattar ingenting av vad den personen pratar om.

2007-03-08 @ 22:34:00
Postat av: TH

Kanske vederbörande ville att du skulle skicka dig själv som ett sms istället för att ta bussen?

2007-03-09 @ 14:02:10
Postat av: Josefine

Jag har inte tränat på 2 veckor och nu känner jag mig ganska så sämst när jag nu sitter och knaprar i mig rostat bröd med 1 cm tjockt marmeladlager, medans de nybakta kanelbullarna ropar på mig från köket.
Men jag har varit sjuk.. Nästa vecka, då jävlar!

Första kommentaren kanske är från nån du kommenterat hos tidigare och som nu kommenterar tillbaka. Kanske.. :)
Trevlig helg!

Postat av: Carina

Är det verkligen så jobbigt att gå på spinning? Du får gå med mig på boxen på måndagar, det är horjobbigt.

2007-03-09 @ 18:29:44
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Johanna

Verkar som en trevlig kille det där, du fick möjligtvis inte hans nummer?

2007-03-09 @ 22:35:15
Postat av: Osund

Själv drack jag, Joe, Pernilla och Conny upp all vin och öl jag hade i lägenheten igår. Idag på jobbet så känns det som att jag också varit på spinning.

2007-03-10 @ 18:50:51
Postat av: Anonym

Din kommentar ställer mig en fundering till varför det skulle vara väsentligt eftersom den frågan inte ens fanns med... ?

2007-03-12 @ 11:29:01
URL: http://blogghanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Din kommentar ställer mig en fundering till varför det skulle vara väsentligt eftersom den frågan inte ens fanns med... ?

2007-03-12 @ 11:29:07
URL: http://blogghanna.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits