Morda mördaren - homocido el asesinato

Jag skäms över Sverige.
Vi är tydligen en blodig imperialistmakt som ägnar oss åt etnisk rensning av dem som inte har vikingablod. Jag visste inte det här innan idag, jag levde i en tät dimma av naivitet och var bestulen på sanningen av min egen stat. Men Kubas ambassadör röck bort okunnighetens ridå och sken ljus över den blodiga sanningen. Nu vet jag bättre.
Det är skönt att världen fortfarande befolkas av upplysta människor och att den ljusa och vackra sanningens fackla inte slocknade  när Josef Stalin dog. Än idag finns det kommunister som bekämpar förtrycket med raka ryggar. Än idag finns en vilja att tvinga in de förtryckande kolakerna i arbetsläger och förbjuda privata intressen, än idag lever kampen mot demokrati och folkmord!

Imorgon är det jag som bränner alla dessa arkiv över Sveriges medborgares vikingablodshalt. Jag undrar var dessa arkiv ligger? Jag börjar leta i Midgård sen går jag till jättarnas Jotunheim och söker där.

God natt tills dess mina små hundar.

Kommentarer:
Postat av: s_norberg

Kanske den skönaste låten någonsin!!?

Postat av: Jortan

Jag är helt överlycklig över detta. Vi är i en politisk kris med ett land som inte har haft ett demokratiskt val sedan Dackefejden. Jag börjar gilla Bildt mer och mer, nu händer det något iallafall,som vi gnagare säger: Må de hata oss, blott de frukta oss.

2007-03-21 @ 22:21:31
Postat av: Anonym

en till skön låt..

2007-03-21 @ 22:23:47
URL: http://youtube.com/watch?v=PsKJFAKOg_g
Postat av: Anonym

Här är en sjukt bra låt, eller hur Stefan?! :)

2007-03-22 @ 01:56:22
Postat av: Anonym

http://youtube.com/watch?v=z7hJ4VzA0Yk
länken FFS!

2007-03-22 @ 01:57:53
Postat av: Osund

Ja Cuba ligger högt upp nu på listan över förryckta kommentarer. Jag fattar inte... vikingarna var väl galningar kanske men dom är lika ofta förekommande nuförtiden som Tasmanska tigrar. Hoppa på ett land som förtjänar det mer i dagens läge som Danmark eller Finland. Undrar vad exil-Kubanerna i Sverige tycker. Fan att jag inte känner någon för jag är genuint nyfiken. Gobierno de Cuba-LOCOS!

2007-03-22 @ 15:03:26
Postat av: Jortan

Undrar vad kubaner säger till utlänsk press? vänta...glöm det. Undrar om detta kommer att minska antalet turistande kubaner i Sverige? För man får väl som kuban åka runt jorden som man vill?

2007-03-22 @ 15:58:54
Postat av: TH

Min pappa är Kuban

2007-03-22 @ 18:13:06
Postat av: Anonym



en mycket intressant artikel om åländsk gangstarap


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits