Trist... och lite Sticky Fingaz

Mina ben värker nästan av de senaste dagarnas promenerande. Anledningen till att jag skriver att de "nästan" värker är att dom inte värker egentligen. Så jag borde ju egentligen inte ha skrivit någonting alls. Men nu är det försent och kan inte tas tillbaka.

Vi kan vara glada över att det blir ljusare och ljusare i detta fördömda land äntligen. Men vi kan vara arga över att det inte är 25 grader plus och badvänligt året runt som det är i riktiga länder.
Min nationalism lider verkligen av att sverige ligger för långt bort från ekvatorn.

Mina blogginlägg blir bara sämre och mer meningslösa ju fulare och äldre jag blir.

"Im thinkin about takin my own life, i might aswell
except they might not sell weed in hell...."

Kommentarer:
Postat av: Honkenponken

Det ska visst bli vinter igen i nästa vecka. :-(

Postat av: Carina

Och inte en enda jävla promenad får man följa med på. Jag som älskar att lösa livsproblem på promenader...

2007-03-18 @ 00:56:28
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Josefine

Idag känns det som vi gått igenom alla årstider på en och samma gång. Och jag har fått utstå dom alla ute på jobbet...

Din lägenhet borde förresten bli klar snart. Sats Globen väntar.

2007-03-19 @ 18:31:24
URL: http://josstina.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits