Tusen och en sida kurslitteratur

Kärlek till sig själv.
Ibland känner man kärlek till sig själv. Ibland tycker man att livet är ganska trevligt. Självförtroendet är på topp och problemen tycks ha gömt sig någonstans. Dessa stunder är de bästa i livet.
En sådan stund är inte nu.

Jag ska skriva en tenta om en vecka och satte mig nyss ner för att gå igenom vilka sidor jag bör läsa igenom i kurslitteraturen inför tentan. Det var skräckblandad dödsglädje jag upplevde när jag gråtandes/ skrattandes insåg att jag aldrig någonsin kommer hinna läsa igenom all denna litteratur innan tentan.
Men jag har ett smart knep i såna här stressiga situationer ........  jag skriver en blogg istället för att sätta mig och läsa.

Men allt i livet är inte nattsvart.
Devin the Dude kommer till Sverige och debaser den 9e Maj.
Jag och Nutte ska gå dit och lyssna på låt efter låt som handlar om att knulla och röka gräs. Det kommer bli skitkul.
Clas skulle hyra en bil från Umeå och åka ner också, Endast för Devin the Dudes skull. Clas blir lite töntigt engegerad när det kommer stora hiphop-akter till sverige. Som Clas sa med egna ord:

"You niggaz trippin om ni trodde att jag inte skulle komma ner! Jag ska stå längst fram och slänga upp mitt set, westside crookhill snakecity NIGGA!!"


Kommentarer:
Postat av: erik

Då kör vi!

2007-03-23 @ 18:40:28
Postat av: Johanna

Man har aldrig så mycket annat för sig som när man känner sig stressad och har tentaångest. Den taktiken brukar dock fungera mindra bra så det är bara att ta tjuren vid hornen! Lycka till!

2007-03-23 @ 22:37:07
Postat av: Osund

Och jag har tenta på relative and nominal WH subclauses bland annat på fredag. Jag skriver kommentarer istället för att plugga. Jag veet hur du känner dig Lucidor.

2007-03-26 @ 13:47:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits