Virus

Jag har fått ett virus på min dator. Den skickar länkar till folk i min msn-lista och sprider sig vidare på det sättet. Så om du helt plötsligt får en länk av mig så ska du absolut inte öppna det (såvida det inte är porr såklart, vissa chanser måste man ju ta.)

Inatt blev vi bestulna på en timme av staten och vi gör som vanligt ingenting. Vi fega svenskar bara står tysta och tar emot all skit som staten hittar på. Det var väl bara ett halvår sen dom Gav oss en extra timme, nu tar dom tillbaks den. För att inte tala om det där fiaskot för något år sen när februari helt plötsligt skulle vara en dag längre. Tack så mycket staten, för det vi behöver i Sverige är en längre vinter.
Innan vi vet ordet av så har dom väl snott en vecka av Juli och gett den till November.

Så var på er vakt.

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Var det därför som du tog chansen att klicka på den länken du fick, du trodde att det var het, snaskig porr? HotModels...hehe ;P

Nä..Men ditt virusprogram fixar för hoppningsvis det hela och snart är datan frisk och kry igen! :)Kram!

Postat av: B

staten har även beslutat att ta bort sista dan i mars :(

2007-03-25 @ 15:22:53
URL: http://www.48h.se/press/bilder.php
Postat av: Osund

hahaha kul inlägg! Men va? Sista dan i mars? Jag som älskar den 32:a mars.

2007-03-26 @ 13:46:24
Postat av: Födelsdagsharen

Kom ihåg att Lucidor fyller 32 den 31:a mars....

2007-03-27 @ 12:03:40
Postat av: Anonym

"Innan vi vet ordet av så har dom väl snott en vecka av Juli och gett den till November. " så jävla rolig:)

2007-03-31 @ 09:50:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits